הכתבה הינה במסגרת שיתוף פעולה עם חברת אוביטר

נהג חדש חצה באור אדום וגרם לתאונה – בית המשפט אישר הסדר מקל ללא שלילת רישיון וללא קנס

שופטת בית משפט לתעבורה באשדוד, הגר אזולאי אדרי, קיבלה הסדר טיעון מקל אליו הגיע עו"ד נתנאל מויאל עם התביעה המשטרתית, לפיו מרשו, נהג חדש שנכנס לצומת ברמזור אדום וגרם לתאונת דרכים עם נפגעים, לא יקבל פסילה כלל וללא קנס. 

לפרטים נוספים אודות עו"ד נתנאל מויאל לחצו כאן

על פי כתב האישום המתוקן, שממנו הורד הסעיף של נהיגה ברמזור אדום, הנהג, תושב ירושלים כבן 20, גרם לתאונת דרכים כאשר נכנס לצומת לא פנויה חסם את דרכו של רכב שנכנס בחסות האור הירוק וגרם להתנגשות שכתוצאה מכך ניזוקו שני כלי הרכב והנהגים נחבלו בגופם. על אף העובדה כי סעיפי האישום החמורים בהם הואשם, קבעו כי יש פסילת מינימום של 3 חודשים ובמקרים כאלה בית המשפט אף עשוי להטיל פסילה הרבה יותר גבוהה מפסילת המינימום וכמעט תמיד בית המשפט מחייב את הנאשם בקנס, הסנגור עורך דין נתנאל מויאל, הגיע להסדר טיעון מקל עם התביעה המשטרתית ששינתה והורידה סעיפי אישום והסתפקה בשלילה המנהלתית שהנהג החדש כבר ביצע.

עורך הדין נתנאל מויאל (צילום: יח''צ)
עורך הדין נתנאל מויאל (צילום: יח''צ)

השופטת אזולאי אדרי כיבדה את הסדר הטיעון וכתבה בהחלטתה: "בהתחשב בעבירות בהן הורשע הנאשם, מתחם הענישה הנוהג, מדיניות הענישה, וותק נהיגתו ועברו התעבורתי, והעובדה שבחר לקחת אחריות ולהודות באשמה בהזדמנות הראשונה, מצאתי כי ההסדר המוצג הינו ראוי והולם".

הכתבה באדיבות פורטל המשפט obiter.co.il

הכתבה הינה במסגרת שיתוף פעולה עם חברת אוביטר, במידה ומצאתם טעות בכתבה מוזמנים לשלוח את התיקון למייל: [email protected]  
(לצורך איתור מהיר של הכתבה, חשוב להקפיד לכלול במייל את הלינק של הכתבה).