הכתבה הינה במסגרת שיתוף פעולה עם חברת אוביטר

שופט בית המשפט השלום בפתח תקווה, הורה על שחרורה למעצר בית, של תושבת אזור השרון, בת 49, למרות שבביתה נתפסו סמים בכמות גדולה וכלי נשק. השופט קיבל את טענת סנגורה של החשודה, עו"ד ג'קי סגרון כי מרשתו לא יכולה לשבש את החקירה ולכן ניתן לשחררה בתנאים מגבילים.

אתמול בשעות הבוקר, שוטרי תחנת נתניה, ערכו חיפוש בשטח שבו החשודה מתגוררת. בחיפוש נמצא מעל קילו וחצי ברוטו של חומר החשוד כסם מסוג קנביס, כ-70 גרם ברוטו חשיש וכ-13 גרם ברוטו של חומר החשוד כסם קריסטל. כמו כן, נמצא כלי ירייה מאולתר. בנוסף נתפס מזומן בסך 12,000 שקלים, חלק מהכסף נראה מזויף.

עורך הדין ג'קי סגרון  (צילום: יח''צ)
עורך הדין ג'קי סגרון (צילום: יח''צ)

החשודה הועברה לתחנת המשטרה והבוקר הובאה לבית משפט השלום בפתח תקווה להארכת מעצר, שם ביקש נציג המשטרה 5 ימי מעצר וטען בין השאר כי לגבי הנשק היא טוענת כי מצאה את החפץ מחוץ למתחם שלה והניחה שמדובר במברג ולכן הניחה על חומה. בנוסף נמצא אקדח אייר סופט שהחשודה טענה שהוא סתם בבית, במגירה ולחשודה יש עבר פלילי בתחום הסמים.

הסנגור עו"ד סגרון, טען מנגד, כי ניתן לשחררה למעצר בית מאחר וכבר לפני כשבוע הוצא הצו ביית המשפט, והמשטרה עשתה שיהוי של שבוע עד שבאו. כמו כן ישנה פעולה אחת בת שיבוש, שיכולה היתה להתבצע על ידי המשטרה כבר אתמול. עוד ציין עו"ד סגרון כי חשודה נוספת שוחררה מהתחנה בגלל טענה בעלמא ומרשתו לא מילאה פיה מים, שיתפה פעולה והנשק שנטען על ידי המשטרה נראה כמו מברג. "הצגתי תמונה של מה שנתפס. היא הסבירה שמצאה את זה, זה נראה כמו מברג והיא שמה את זה על החומה היא הייתה יכולה להגיד שזה לא שלה והיא לא ראתה את זה מעולם. היא צריכה מודעות ואין פה", אמר עו"ד סגרון.

השופט, בסיכומו של דבר קיבל את טענת הסנגור, עו"ד סגרון והורה על שיחרור החשודה למעצר בית. "עיון בתיק החקירה מלמד כי קיים חשד סביר לביצוע העבירות המיוחסות לחשודה. בנסיבות העניין מתקיימות עילות מעצר של מסוכנות ושל חשש לשיבוש הליכי החקירה. אציין כי עילת השיבוש מצומצמת לפעולה אשר לא בוצעה עד כה מטעם שלא הוסבר על ידי נציג המבקשת", כתב השופט בהחלטתו והוסיף: "במהלך הדיון וחקירת נציג המבקשת נשמעו דברים בעניין כלי הנשק המאולתר שנמצא והנסיבות של תפיסתו, המחזקים לכאורה את טענת ב״כ החשודה בדבר העדר ידיעה כי מדובר בכלי נשק בנסיבות העניין, נוכח פעולות החקירה המתבקשות, מצאתי שניתן להשיג את מטרות המעצר בחלופה שפגיעתה בחירותה של החשודה פחותה"

הכתבה באדיבות פורטל המשפט obiter.co.il

לביקור באתר של עו"ד ג'קי סגרון לחצו כאן

הכתבה הינה במסגרת שיתוף פעולה עם חברת אוביטר, במידה ומצאתם טעות בכתבה מוזמנים לשלוח את התיקון למייל: [email protected]  
(לצורך איתור מהיר של הכתבה, חשוב להקפיד לכלול במייל את הלינק של הכתבה).