הכתבה הינה במסגרת שיתוף פעולה עם חברת אוביטר

בסך הכל אתם רוצים להגשים חלום ולהקים עסק קטן או בינוני. זה נשמע פשוט, נכון? אבל בישראל (ולא רק כאן) הדרך להקמת העסק רצופה חוקים שונים, בירוקרטיה, רגלוצייה, תקנות לרישוי עסק ועוד שלל מכשולים. לא פעם זה יכול להתיש ולייאש, ולא פעם אתם עלולים למצוא את עצמכם בתסבוכת משפטית מבלי שבכלל התכוונתם לכך.   

עורכת הדין הילה אקרמן (צילום: אורלי שניידר)
עורכת הדין הילה אקרמן (צילום: אורלי שניידר)

לכן, כדי לפעול בצורה המיטבית ולהצמיח את העסק שלכם בדרך המלך, חשוב לקבל ייעוץ משפטי. חשוב לעשות זאת בשלבי ההתחלה הראשונים של העסק, ממש משלב התכנון, ולהמשיך בליווי המשפטי לאורך כל הדרך. תחשבו על זה כעל כל השקעה בעסק שלכם. אתם נוטלים הלוואה לטובת ציוד, להשכרת מקום - כך, באותה צורה יש לפעול בהיבט המשפטי של העסק. 

לפרטים נוספים אודות עו"ד הילה אקרמן לחצו כאן

לא כולם עורכי דין או משפטנים, לא כל מעסיק מבין את דיני העבודה, את ענייני רישוי העסקים או דיני החברות. ליווי משפטי יוודא שהעסק פועל בצורה תקינה, ותוך כדי יאפשר לבעליו להתפנות לעיסוקים הדרושים לו לטובת הצמחת העסק. 

עורכת הדין הילה אקרמן (צילום: אימפקט שירותי הפקה)

הרגולציה בישראל מקשה לעיתים על עסקים קטנים ובינוניים, אף שכולם מבינים שמדובר במנוף הצמיחה של הכלכלה המקומית. יועץ משפטי טוב, יפעל להסרת החסמים המקשים עליכם בהשתתפות במכרזים, בנטילת הלוואות והתמודדות מול הרשויות השונות. לרשויות המקומיות שבשטחן מצוי העסק רשאיות להוביל לסגירתו במידה והעסק לא עומד בתקנות הבטיחות, הנגישות או בתחומים אחרים. 

עו"ד לליווי עסקים, יועץ משפטי, הוא הגשר שלכם בין החלום להקמת העסק לבין הצלחתו. הוא יכול לסייע לכם בגביית כספים מלקוחות או ספקים ולסייע בכל עניין משפטי שצץ, כולל הלוואות מהבנק לעסקים קטנים ובינוניים, עריכה וחתימה על חוזים וידיעה ושמירה על החוק. כך, תצמצמו עד כמה שניתן הליכים משפטיים שונים.

הכתבה באדיבות פורטל המשפט obiter.co.il

הכתבה הינה במסגרת שיתוף פעולה עם חברת אוביטר, במידה ומצאתם טעות בכתבה מוזמנים לשלוח את התיקון למייל: [email protected]  
(לצורך איתור מהיר של הכתבה, חשוב להקפיד לכלול במייל את הלינק של הכתבה).