מחריף הסכסוך סביב פרויקט הבנייה "ברוש הגבעה" בירושלים. לאחר שהוחלט לבטל את פסק הבורר, איש העסקים אשר סטולר מאיים לתבוע את הבורר, השופט בדימוס אבי זמיר, וטוען לנזקים נפשיים שנגרמו לו. זמיר דוחה את הטענות המופנות נגדו.

הבוררות, שניתנה ומאוחר יותר בוטלה, נוגעת לסכסוך קרקעות המתנהל מעל לעשור בין היזמים אשר סטולר, יעקב בכר, החברה הקבלנית לוסטיגמן והכנסייה הקסטודיה דה טרה סנטה, בנוגע לזכויות בקרקע בגבעה הצרפתית בירושלים.

בעקבות ביטול פסק הבורר, סטולר שלח מכתב לזמיר ובו דרישה לפיצוי כספי, וזאת לאחר ששופטת בית המשפט המחוזי בתל אביב יהודית שבח קיבלה את טענתם של פרקליטיו של סטולר, עורכי הדין אילן שביט, שותף בכיר במשרד חיים צדוק, ואודי גולן, שלפיה, זמיר היה צריך להימנע מלדון בבוררות בסכסוך על הקרקעות.

עוד נקבע כי פסק הבוררות בוטל בשל ניגוד עניינים שבו היה מצוי זמיר מול שותפו המגשר עמוס גבריאלי, שהיה מעורב בהליך אחר הנוגע לסכסוך. השופטת הביעה ביקורת חריפה על הבורר וקבעה: ״זמיר אמור היה להבין את הבעייתיות שאליה נקלע, שלא מרצונו, הכרוכה בהתמודדות עם טענות נגד הסכם הגישור שנערך במשרדו על ידי שותפו".

מאוחר יותר בית המשפט העליון דחה ערעור על החלטת שבח ואימץ את הכרעת המחוזי. לאחרונה אף דחתה השופטת שבח בקשה שהוגשה למנות בורר חדש במקום זמיר, תוך שציינה כי ההליך המשפטי יכול להימשך בבית המשפט.