פרקליטות מחוז מרכז הגישה היום (שני) לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום נגד סמיר מסארוה, עלאא מסארוה ותאיר אלגנאגרה מטייבה לאחר שהכו, איימו וגזרו את אוזנו של אדם שככל הנראה לקח מהם 200 שקלים.

בעזרת מספריים: בעל בית קפה וחבריו חשדו באדם בגניבה וגזרו את אוזנו

מכתב האישום, שהגיש עורך הדין דניאל איקן, עולה כי בחודש יולי האחרון הגיע המתלונן, בן 38, לקיוסק שבטייבה ולקח 200 שקלים שהיו מונחים על אחד השולחנות. לאור מעשיו, סמיר, בן ה-36 ועלאא, בן ה-37, החליטו לנקום בו. בתחילת חודש נובמבר, הבחין סמיר במתלונן, תפס אותו יחד עם שלושה נוספים, לקחו אותו לקיוסק בו נכח תאיר, בן ה-29, והושיבו אותו לצד שולחן. סמיר שאל אותו למה גנב מהם את הכסף, והמתלונן השיב שיחזיר להם אותו. סמיר ענה לו: "תכף אני אראה לך", והתקשר לעלאא, שהגיע למקום תוך מספר דקות והורה לתאיר לכבות את המכשיר המתעד את המצולם במצלמות הקיוסק.

אז החלו סמיר, עלאא ושלושה נוספים להכות את המתלונן באגרופים בכל חלקי גופו, כשבמקביל, אחד מהם מכסה את עיניו והם מאיימים עליו ושואלים אם מעדיף שיהרגו אותו או שיחתכו את אוזניו. בזמן שהכו את המתלונן, סמיר ועלאא החזיקו אקדח לסירוגין, הכו באמצעותו את המתלונן ואף הצמידו אותו לראשו תוך איומים להרגו.

סמיר ועלאא חזרו על השאלה פעמים רבות, כשבסוף השיב המתלונן שהוא מעדיף שיחתכו את אוזניו. בזמן שסמיר ביקש מספריים מאחד האחרים שנכחו במקום, ניסה המתלונן לחמוק ללא הצלחה, וסמיר חתך חלק מאוזנו השמאלית. באותן נסיבות, לקחו הנאשמים והאחרים 100 שקלים מהמתלונן. בשלב מסוים, סמיר ועלאא אמרו למתלונן ללכת והוא נמלט מהמקום מדמם באוזנו. לאחר שהלך, החל תאיר לנקות את המקום מכתמי הדם שנותרו.

כתב האישום מייחס לנאשמים עבירות של חבלה בכוונה מחמירה בצוותא חדא, איומים בצוותא חדא, שיבוש מהלכי משפט בצוותא חדא וקשירת קשר לפשע. בנוסף, עלאא העסיק שני עובדים ללא היתר כדין, ותאיר שהה בישראל שלא כדין. בנוסף, הוגשה בקשה לעצור את הנאשמים עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.