הכתבה נכתבה בשיתוף אוביטר

צעירה שרכבה על קורקינט חשמלי ונפגעה מרכב חולף, תפוצה על ידי חברת הביטוח של הרכב בכ-130 אלף שקלים. כך נקבע בפסק דין בבית משפט השלום, זאת לאחר שבאת כוחה של הצעירה עו"ד ענת אשכנזי, הגיעה להסדר עם חברת הביטוח.  

עורכת הדין ענת אשכנזי (צילום: יח''צ)
עורכת הדין ענת אשכנזי (צילום: יח''צ)

אופניים חשמליים אינם נחשבים לכלי רכב מנועי
מידי שנה מעורבים מאות רוכבי קורקינט ואופניים חשמליים בתאונות עם רכבים. למרות פסיקות סותרות בבתי המשפט, קורקינט חשמלי ואופניים חשמליים אינם נחשבים לרכב מנועי, אלא נחשבים להולך רגל  שנדרס על ידי רכב מנועי. אם רוכב הקורקינט החשמלי נפגע בתאונה עם רכב, חברת הביטוח של הרכב המנועי מחויבת לפצות את רוכב הקורקינט שנפגע בתאונה בין אם היה אחראי לתאונה ובין אם לא. 

לפרטים נוספים אודות עו"ד ענת אשכנזי לחצו כאן

צעירה שרכבה על קורקינט חשמלי תפוצה ב 130 אלף שקלים
התובעת מאמנת כושר וגלישה במקצועה, נפגעה בתאונת דרכים עת רכבה על קורקינט חשמלי, כאשר רכב התפרץ לצומת ופגע בה בחוזקה. כתוצאה מהתאונה נגרמו לתובעת חבלות ונזקים בעיקר בפנים, בגב, בלסת ובמרפק יד שמאל.

התובעת הגישה תביעה כנגד המבטחת של הרכב שפגע בה. מומחה בית המשפט בתחום פה ולסת אשר בדק את הצעירה קבע כי  נותרה לה נכות בשיעור של 5% .

כאמור לאחר משא ומתן עם חברת הביטוח, הצליחה עו"ד אשכנזי להגיע להסדר פשרה לפיה תפוצה הצעירה ב- 130 אלף שקלים, ובית המשפט השלום העניק להסדר תוקף של פסק דין.

הכתבה באדיבות פורטל המשפט obiter.co.il

הכתבה הינה במסגרת שיתוף פעולה עם חברת אוביטר, במידה ומצאתם טעות בכתבה מוזמנים לשלוח את התיקון למייל: [email protected]  
(לצורך איתור מהיר של הכתבה, חשוב להקפיד לכלול במייל את הלינק של הכתבה).

הכתבה נכתבה בשיתוף אוביטר