בית המשפט קיבל את עמדתו של הסנגור, עו"ד יאיר בן שטרית, והורה על ביטול פסק הדין בעניינו של נאשם באי ציות לשוטר וקיפוח זכות בדרך. הנאשם, ירצה עונש קל בלבד, של פסילה על תנאי וקנס ללא נקודות. 

לפרטים נוספים אודות עו"ד יאיר בן שטרית לחצו כאן

מ' זומן למשפט והוגש נגדו כתב אישום לאחר שברח משוטר שסימן לו לעצור. בתום מרדף, נעצר מ' ושוטר הגיש לו זימון לבית משפט הכולל כתב אישום בגין אי ציות לשוטר וקיפוח זכות. מ' השליך את הזימון למשפט מרכבו, הוא אף תועד במצלמות הגוף של השוטר, זורק את ההזמנה למשפט מהרכב.

עורך הדין יאיר בן שטרית (צילום: דניאל יחזקאל)
עורך הדין יאיר בן שטרית (צילום: דניאל יחזקאל)

לפני כחצי שנה, ביוני 2022, התקיים דיון בעניינו של מ', אך הוא לא הגיע לבית המשפט משום שלא ידע על מועד הדיון, שכן השליך את הזימון למשפט  מרכבו. הוא נשפט בהעדרו ונגזרו עליו 3 חודשי פסילה בפועל, נקודות חובה, קנס ופסילה על תנאי. 

בשלב הזה נכנס לתמונה עו"ד יאיר בן שטרית, שדרש להורות על ביטול הפסק דין בהעדר. לאחר צילום חומרי החקירה ולאור עמדת הסנגור, הורה בית המשפט למאשימה להסכים לביטול פסק הדין.

בסופו של דבר, עם ביטול פסק הדין, בוטלה גם הפסילה בפועל. מ' סיים את ההליך בעונש מקל למדי, של פסילה על תנאי בלבד ללא פסילה בפועל וללא נקודות.

*לתשומת ליבך, המידע בעמוד זה אינו מהווה יעוץ מכל סוג או המלצה לנקיטת הליך או אי נקיטת הליך. כל המסתמך על המידע עושה זאת על אחריותו בלבד. נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת.

הכתבה באדיבות פורטל המשפט obiter.co.il

ליצירת קשר עם עו"ד יאיר בן שטרית שלחו וואטסאפ

הכתבה הינה במסגרת שיתוף פעולה עם חברת אוביטר, במידה ומצאתם טעות בכתבה מוזמנים לשלוח את התיקון למייל: [email protected]  
(לצורך איתור מהיר של הכתבה, חשוב להקפיד לכלול במייל את הלינק של הכתבה).