נמנע ניסיון חיסול: תושב ראשון לציון המוכר למשטרה נעצר אמש, כאשר ברשותו נמצא אקדח טעון עם כדור בקנה. מעצרו התבצע לאחר סריקות שביצעו שוטרי תחנת ראשון לציון, עם קבלת דיווח על מספר חשודים המאיימים באקדח על  אדם אחר בעיר ומנסים להוציאו בכוח מרכבו.

הקורבן הצליח להימלט ללא פגע מידי החשודים, שנמלטו מהמקום. החשוד יובא במהלך היום (שלישי) לדיון הארכת מעצרו בבית המשפט.

בוקר מתוח ברחבי הארץ
מטען חבלה התפוצץ, סמוך לשעה שמונה וחצי בבוקר, ברחוב שלום דנינו בנתיבות, והוביל לפציעתו הבינונית של גבר כבן 50. הוא פונה לבית החולים סורוקה בבאר שבע, כשהוא סובל מחבלה בבטן. מדובר במטען קטן, שמטרתו הייתה ככל הנראה להזהיר ולא לפגוע, שכן הוא הונח בחלקו האחורי של הרכב.

חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א מעוז ויברמן סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את נהג הרכב יושב על המדרכה בסמוך לרכב. כשהוא סובל מחבלה, הענקנו לו טיפול רפואי שכלל ביצוע בדיקות רפואיות ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבי"ח כשמצבו יציב".

אירוע נוסף נרשם סמוך לשעה 12 בצהריים, כאשר גבר בן 28 נפצע בינוני בפיצוץ מטען ברכב בטירה. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים מאיר בכפר סבא, כשהוא סובל מחבלה בגפיים.

בתוך כך, פיצוץ נשמע סמוך לחצות ברחוב כנען באור יהודה. כוחות משטרה שהגיעו למקום איתרו פגיעת ירי במבנה ושרידי רימון הלם. הרקע פלילי ונפתחה חקירה לבירור נסיבות האירוע.