הכתבה נכתבה בשיתוף אוביטר

לפני כחצי שנה הגיע האב, ביחד עם ביתו התינוקת, בת 3 שנים, לרופא מומחה לטיפול ביבלות באיבר המין שלה, הנקראות קונדילומה. הרופא החליט, ללא כל ביסוס, כי אם האב אף הוא חלה פעם בקונדילומה, הרי שהמקור למחלת התינוקת הוא ממעשה אינוס של האב את התינוקת. מכאן התגלגל סיפור קפקאי זה למעצר ולתפיסת הנייד, לצו הרחקה של האב מביתו ומשפחתו בתנאי מעצר בית מלאים. 

בעקבות התערבות עו״ד יעקב שקלאר בשם האב, אשר הגיש באופן דחוף ערר על השחרור בתנאים מגבילים, הורה בית המשפט השלום על ביטולם המיידי. האב חזר לביתו. אלא שאת הנייד שלו נטלו השוטרים, שכעסו על השחרור, ולא השיבו לאב, בטענה שהם מחפשים בו חומרים פדופיליים, שלא נמצאו. כמו כן עמדו השוטרים על בדיקת חיים פאתולוגית של התינוקת בבית החולים. האב ואשתו, המומים מהחשדות המופרכים הסכימו בלית ברירה. הבדיקה לא העלתה דבר. 

למרות שהחקירה הסתיימה כבר ב 3/8/22, ולמרות בקשה דחופה לסגירת התיק בהעדר אשמה, שהגיש עו״ד שקלאר בשם האב, ועקב תקלה נוספת בהעברת התיק לפרקליטות, לא נבחן התיק בפרקליטות במשך 4 חודשים, ורק לאחר הגשת תלונה מפורטת לכל הערכאות על התמשכות ההליכים כנגד האב, התנצלו בפני האב על התקלה, וביום 26/12/22 הועברה הודעה לסניגורו של האב, עי המשטרה, הודעה הנושאת תאריך קודם מיום 18/12/22, על-פיה התיק נגנז מחוסר אשמה. 

תגובת עו״ד יעקב שקלאר לדברים:
״בזיון חרפה וטירוף מערכות גמור, הובילו למחשבה המעוותת המופרעת, במוחו של הרופא ואחכ במוחם של השוטרים, ללא שום בסיס, להחשיד אב מסור ואוהב לתינוקת רכה, באינוסה - רק בגלל שחלו באותה מחלה. המוח האנושי הוא כה עקום במחשבותיו ואנו, כציבור, ככ רגילים למעשי זוועה שאנו שומעים עליהם בתקשורת, עד שהאינסטינקט הראשון של בני האדם הוא לחשוב את הדברים הנוראים ביותר על כל אחד בכל מצב.

ושוטרים, המוקפים בפושעים, סבורים שכולם פושעים, גם ללא כל בסיס עובדתי. רק מכח ההרגל. ולאחר שבושתם מוטחת בפניהם, הם מתחפרים בעמדותיהם כדי להגן על כסילותם וממשיכים לגרום לנזקים נוספים. בתיק הזה כל האחראים, לרבות אלה שזרקו את התיק ללא מעש במשך חודשים רבים שיעלה אבק על מדף, למרות תלונות חוזרות ונישנות שלנו על המשכות ההליכים, כל האחראים ישלמו מכיסם במיטב כספם, למען יזהרו בכבודם של אזרחים תמימים, ולא יתייחסו אליהם כאל אנסים פדופילים בזויים על לא עוול בכפם״.

הכתבה באדיבות פורטל המשפט obiter.co.il
לכתבות נוספות של עו"ד יעקב שקלאר לחצו כאן

הכתבה הינה במסגרת שיתוף פעולה עם חברת אוביטר, במידה ומצאתם טעות בכתבה מוזמנים לשלוח את התיקון למייל: [email protected]  
(לצורך איתור מהיר של הכתבה, חשוב להקפיד לכלול במייל את הלינק של הכתבה).

הכתבה נכתבה בשיתוף אוביטר