הכתבה נכתבה בשיתוף אוביטר

כותב: עו"ד ונוטריון ארז קרט

כספת סייבר™ היא פלטפורמה מקוונת מאובטחת אשר מאפשרת לבעליה, לאחסן בתוכה בצורה מסודרת ובטוחה את כל המידע החשוב שלהם לרבות פירוט כל הנכסים שבבעלותם, הן המוחשיים והן הדיגיטליים. תוכנה ייחשף רק בבוא היום – קרי ליורשים על פי צוואה רק לאחר אחרית שנותיהם של בעלי הכספת ו/או למיופי כוח על פי ייפוי כוח מתמשך ורק לאחר שבעלי הכספת איבוד את כשירותם.

עורך דין ונוטריון ארז קרט
עורך דין ונוטריון ארז קרט

מחקרים מצביעים על כך שאחת מהסיבות המרכזיות לכך שרבים לא ערכים צוואה, ומעדיפים לדחות את זה "למחר" מכיוון שהם מתקשים להבין כיצד הצוואה תישאר עדכנית בחלוף השנים ולאור הוספת נכסים לעיזבון ושינוים, ולכן מעדיפים להימנע מלערוך צוואה כעת.

אין אדם יודע את יום פקודתו
איש אינו יודע מתי יגיע יומו, אך הרוב נמנע מלערוך צוואה ואחת הסיבות המוצדקות לכך, היא העובדה שכיום העולם דינמי והנכסים הן המוחשיים והן הדיגיטליים משתנים חדשות לבקרים. יקר ומסובך כל פעם לערוך צוואה חדשה, ולתת לה תוקף משפטי באמצעות עדים או נוטריון.

הפתרון המושלם - כספת סייבר™
כספת סייבר™ פותחה על ידי עוה"ד והנוטריון ארז קרט, ממובילי הליגלטק הישראלי. שנים רבות וניסיון עשיר בתחום של דיני המשפחה, ובמיוחד בנושאים של ייפויי כוח מתמשך, צוואות וירושות לימדו אותו על הצרכים החיוניים והמגוונים לשמור על מידע ומסמכים הן של נכסים מוחשיים והן של נכסים דיגיטליים בחיסיון מוחלט עד להתרחשות אירוע כזה או אחר. כספת סייבר™  היא פרי התובנות והלקחים של עו"ד קרט מניסיונו והיא עוצבה לענות על הצרכים שהכיר בעבודתו.

כספת סייבר™ יכולה להכיל בתוכה מגוון סוגי מידע החל מפירוט הנכסים המוחשיים שלכם, כגון: נכסי מקרקעין, כלי תחבורה, פרטי חשבונות הבנק, פרטי חסכונות, תכשיטים , רכוש שאינו מצוי בישראל וכיוצא בזה. וכן פירוט הנכסים הדיגיטליים שלכם, כגון: מיקום הסיסמאות שלכם, חשבונות דואר אלקטרוני, רשתות חברתיות, מכשירים דיגיטליים, שירותי מוזיקה, אתרי קניות, משחקים, אחסון ענן, רישיונות לתוכנות ואפליקציות, אחסון אתרים ודומיינים, ארנקי קריפטו, שירותים דיגיטליים שונים ועוד ועוד…

כספת סייבר™ נמצאת תחת ניהולו ופיקוחו האישי של עו"ד ונוטריון ארז קרט והוא מאפשר גישה אליה למורשים בלבד לפי הנחיות בעל הכספת לאחר זיהוי מדוקדק, במקרה פטירה, רק לאחר קבלת תעודת פטירה רשמית של מדינת ישראל ובמקרה של אבדן כשירות רק בעקבות אישור מהאפוטרופוס הכללי להפעלת ייפוי כוח מתמשך.

כספת סייבר™ שלכם מסייעת לכם לוודא שלאנשים הנכונים לפי בחירתכם, יהיו כל המידע הרלוונטי, ההנחיות והמסמכים להם יזדקקו בבוא היום.

המלצה חמה מטובי עורכי דין בתחום
כיום המלצה היא להוסיף לכל צוואה ו/או ייפוי כוח מתמשך כספת סייבר™, פנו עוד היום לעו"ד שלכם ובקשו לערוך צוואה וייפוי כוח מתמשך שמפנים לכספת סייבר™.

לאתר כספת סייבר™ - https://cybervault.co.il 
לאתר צוואה חסינה™ -  https://www.immunewill.co.il  

הכתבה באדיבות פורטל המשפט obiter.co.il

הכתבה הינה במסגרת שיתוף פעולה עם חברת אוביטר, במידה ומצאתם טעות בכתבה מוזמנים לשלוח את התיקון למייל: [email protected]  
(לצורך איתור מהיר של הכתבה, חשוב להקפיד לכלול במייל את הלינק של הכתבה).

הכתבה נכתבה בשיתוף אוביטר