הכתבה נכתבה בשיתוף אוביטר

למעלה מרבע מיליון שקלים, קיבלה תלמידת תיכון כפיצוי לאחר שעברה תאונת דרכים עם רייזר שבו הייתה נוסעת. בית המשפט נתן תוקף להסדר אליו הגיע באת כוחה של התלמידה עו"ד ענת אשכנזי עם חברת הביטוח שנתבעה.

לפרטים נוספים אודות עו"ד ענת אשכנזי לחצו כאן

על פי התביעה, תלמידת התיכון נפגעה עת הייתה הנוסעת בתוך רכב רייזר שהתהפך בנסיעה. כתוצאה מהתאונה נגרמו לתובעת חבלה ביד ימין, נמצאו שברים  באצבעות, בוצעה  תפירה של החתכים. והיד הונחה בסד גבס. 

עורכת הדין ענת אשכנזי (צילום: יח''צ)
עורכת הדין ענת אשכנזי (צילום: יח''צ)

עורכת דין ענת אשכנזי ציינה בכתב התביעה  כי מאז התאונה התלמידה המשיכה לסבול מכאבים עזים ביד ימין וממוגבלות בתנועת היד והאצבעות, ונאלצה לעבור סדרת טיפולי פיזיותרפיה משקמים, וריפוי בעיסוק, במטרה להקל על כאב,.

בנוסף עו"ד אשכנזי הדגישה כי התובעת הינה תלמידה אשר עשויה לגשת למבחני בגרות בשנה הקרובה. וכי ההשפעה של התאונה על יכולת הכתיבה שלה משבשת לה את מהלך החיים, ומקשה עליה בכתיבה,  פוגעת בעתידה ובכל פעילויות היום יום הבסיסיות ביותר ,בהווה ובעתיד, וגורמת  לה להיות תלויה בעזרת ההורים.

בסיכומו של דבר, עו"ד ענת אשכנזי, כאמור הגיעה להסכם עם חברת הביטוח לפיה מרשתה תפוצה בסכום של כ-270 אלף שקלים והשופטת נתנה תוקף של פסק דין להסכם הפשרה.

הכתבה באדיבות פורטל המשפט obiter.co.il

הכתבה הינה במסגרת שיתוף פעולה עם חברת אוביטר, במידה ומצאתם טעות בכתבה מוזמנים לשלוח את התיקון למייל: [email protected]  
(לצורך איתור מהיר של הכתבה, חשוב להקפיד לכלול במייל את הלינק של הכתבה).

הכתבה נכתבה בשיתוף אוביטר