מעצרו של סוכן הדוגמניות שי אביטל הוארך היום (שלישי) על ידי בית משפט השלום בתל אביב בשלושה ימים. כזכור, אביטל שהוסגר בשבוע שעבר לישראל מהולנד, נעצר בנתב"ג בחשד לעבירות של מעשה מגונה, מעשה מגונה תוך ניצול מצב של חוסר הכרה שמונע לתת הסכמה חופשית ומעשה מגונה תוך שימוש בכוח או איומים.

המתלוננת של אביטל נסערת מהליך ההסגרה: "מפחדת ממנו"
הסיבה המפתיעה שבגינה לא יחקרו תלונות חדשות נגד שי אביטל

בשלב זה, במשטרה מתמקדים בשתי התלונות שהוגשו עד כה. במסגרת הסכם ההסגרה בין מדינת ישראל להולנד, המשטרה יכולה לחקור את אביטל רק בנוגע אליהן. על פי הנוהל, במידה ומשטרת ישראל תרצה לחקור את אביטל בגין אירועים נוספים או בעקבות מתלוננות נוספות, היא תהיה מחוייבת לקבלת אישור מהולנד להרחבת החקירה. 

בתוך כך, צעירה נוספת הגיעה אתמול למשטרה והגישה תלונה נוספת כנגד אביטל. המתלוננת, שעדותה נחשפה בתחקיר חשיפה של חיים אתגר בקשת 12 סיפרה כי בזמן שהייתה בת 16, פנה אליה אביטל דרך הרשתות החברתיות והציע לה להצטרף לסוכנות שלו ולהתלוות אליו לאירוע. לדבריה, לאחר האירוע היא הגיעה לביתו והוא כפה עליה אקט מיני. התלונה הזו מצטרפת לתלונה החדשה הנוספת שהוגשה אתמול על ידי דוגמנית וכוכבת ריאליטי לשעבר בטענה כי אביטל תקף אותה מינית.

עורכי הדין ששי גז ושרון נהרי, מסרו בתגובה: "מרשנו טוען כל העת כי מעולם לא פגע בשום אישה ולא נגע בשום אישה בניגוד להסכמתה. איננו מכירים את הטענה החדשה שעולה לאחר שנה וחצי של מחול שדים תקשורתי סביב מרשנו. כשם שמכל התלונות נותרו שתיים בלבד, גם תלונה זו תיגנז כקודמותיה".