תושב מסעדה הפעיל תחנת דלק פיראטית במתחם ביתו בכפר מסעדה בניגוד לחוק, והקים עם שותפים לעבירות מנגנון מסועף של חברות ואנשי קש לביצוע התנהלות פיננסית אסורה, כך סבורים ביחידה הכלכלית (אכ"ל צפון) בלהב 433 במשטרה, שפשטה על ביתו של תושב המקום וביצעו את מעצרו לחקירה.

במהלך החודשים האחרונים ניהלו חוקרי אכ"ל צפון בלהב 433 חקירה סמויה בחשד כי תושב מסעדה פעל בחברה בזהות של אחר, כשלאותה חברה רישיון לשינוע דלקים ולא לאחסון דלק. עוד עלה כי החשוד אחסן במתחם ביתו תחנת דלק פיראטית עם מיכליות המשמשות למכירת מוצרי דלק, על קרקע המיועדת למגורים בלבד. 

החשוד, כך עולה מהחקירה, ובעל החברה להובלת דלק ניהלו התנהלות פיננסית אסורה, בעצמם ובאמצעות בני משפחתם, בהם גם אשת החשוד. לפי החשד, השניים השתמשו בחברות קש על מנת למקסם את הרווחים שלהם ולהסתיר את פעילותם האסורה.

במשטרה מציינים כי החקירה מנוהלת בסיוע שוטרי המחוז הצפוני, רשות מנהל הדלק והגז במשרד האנרגיה, משרד פקיד שומה חקירות חיפה ברשות המיסים, הרשות לאכיפת מקרקעין במשרד האוצר והמשטרה הירוקה מהמשרד לאיכות הסביבה ובחשד לעבירות של ניהול עסק ללא רישיון, עבירות לחוק איסור הלבנת הון, עבירות לחוק התכנון והבנייה וקבלת דבר במרמה.

נבהיר כי במהלך החיפושים שוטרי היחידה תפסו 9 כלי רכב ובהם רכבי יוקרה, מסמכים רבים וראיות נוספות הקושרות את המעורבים לכאורה לעבירות המיוחסות להם. 

הבוקר כאמור נעצרו החשודים, בעל ואשתו, בעל החברה וחשוד נוסף והם מובאים בשעה זו לחקירה במשרדי היחידה. בסיום החקירה ובהתאם לממצאיה, החשודים יובאו לדיון בהארכת מעצרם בבימ"ש השלום בנצרת.