בית המשפט המחוזי בלוד גזר היום (ראשון) את דינו של רופא מרדים אשר ניסה לרצוח באמצעות הזרקת חומר מסוכן, את בן זוגה של אישה עמה חפץ להיות בקשר רומנטי והטיל עליו עונש של תשע וחצי שנות מאסר בפועל. הוא הורשע בדבר המעשה, לאחר הודאתו בעבירה של ניסיון רצח.

הנאשם אשר שימש כרופא מרדים בבית החולים שיבא, הכיר את בת זוגו של המתלונן במקום עבודתו, במשך תקופה ממושכת נהג לעקוב אחריה, להמתין ליד רכבה, לקנות לה מתנות ולשלוח לה הודעות בדבר אהבתו אליה. בהמשך לכך, החליט כאמור לפעול למותו של בן זוגה. 

בתאריך ה-7.9.21, הגיע בשעות הערב אל ביתם של הזוג, בעת שבת הזוג שהתה באותה העת בעבודתה בבית החולים, כשהוא מצויד בשני מזרקים ובהם חומר שיכול להרוג אדם, בשוקר חשמלי וסכין רפואית, כשהסווה את זהותו באמצעות מסכת סקי, כפפות וסרבל על בגדיו. לאחר שהמתין בחדר המדרגות במשך מספר שעות, נכנס לבית בשעה 2:30 בלילה, והתנפל על המתלונן בעת שישן במיטתו. 

הנאשם חנק אותו באמצעות ידיו, הפעיל על גופו את השוקר החשמלי וניסה להזריק לו את החומר מהמזרקים. המתלונן התעורר משנתו ונאבק בנאשם, עד שהמזרקים נפלו מידיו ואחד מהם ננעץ במזרון. המתלונן הצליח להשתלט על הנאשם ודרש ממנו לעזוב את הדירה. למתלונן נגרמו חבלות קלות בלבד. 

המתלונן העיד בבית המשפט על אודות הנזקים הרגשיים והכלכליים שנגרמו לו בעקבות מעשיו של הנאשם. אמו של הנאשם וחבריו משירותו הצבאי וממקום עבודתו העידו על תפקודו הנורמטיבי של הנאשם לאורך השנים. 

המדינה עתרה להטיל עליו עונש של 10 שנות מאסר בפועל, וזאת בהתאם להסדר הטיעון בין הצדדים. עם זאת, ההגנה עתרה לעונש של שש שנות מאסר בלבד.