פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה היום (שלישי) לבית משפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום כנגד גבר כ-55 מקריית גת, בגין אונס בת הזוג של שכנו.

מכתב האישום שהוגש על ידי עו"ד אלכס דרנבוים עולה כי במהלך חודש אוקטובר האחרון המתלוננת יצאה נסערת מביתו של בן זוגה שבקרית גת, וחיפשה מונית באמצעות אפליקציה. הנאשם שעמד בחניה הבחין בכך והציע להסיעה לביתה. במהלך הנסיעה המתלוננת בכתה ונותרה בסערת רגשות, ובתגובה לכך הנאשם הציע לה לעצור ולשתות משהו על מנת שתירגע לפני שתשוב לביתה וכדי שילדיה לא יראו אותה במצב זה.

המתלוננת נענתה להצעתו, ולאחר מספר דקות נסיעה השניים הגיעו לבית קרקע בעיר. בעוד המתלוננת התיישבה על הספה בסלון, הנאשם נכנס לאחד החדרים בבית, הלביש קונדום על איבר מינו, וחזר לסלון כשכפתור מכנסיו פתוח. בשלב זה ניגש למתלוננת ואנס אותה תוך שהיא נאבקת בו ומתחננת שיעזוב אותה. לאחר מכן השניים התלבשו והנאשם הסיע את המתלוננת לביתה. בטרם ירדה מהרכב אמר לה שאם בין הזוג שלה ישמע על מה שקרה זה יעלה לה ביוקר.

כתב האישום מייחס לו עבירות של אינוס והדחה בחקירה בנסיבות מחמירות. במקביל הגישה עורכת הדין דרנבוים בקשה להארכת מעצרו, במסגרתה טענה בין היתר כך: "קיים יסוד סביר לחשש כי אם ישוחרר ינסה לשבש הליכי משפט ולהתחמק מהדין, נוכח פנייתו למתלוננת בסיום האירוע כמפורט בכתב האישום, כמו גם היכרותו עם בן הזוג של המתלוננת ומגוריו בעיר מגוריה של המתלוננת, שמאוד חוששת מפניו".