פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (רביעי) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד תושב ירושלים לאחר שהתחזה לנערה ברזילאית באינסטגרם וביצע עבירות מין בשמונה קטינים כבני 15-11. על פי כתב האישום שהוגש ע"י עו"ד רינת בן יעקב, הנאשם התחזה בפני שמונה קטינים באינסטגרם לנערה ברזילאית בשם Juliana Andreucci, על מנת לקיים עמם שיחות בעלות אופי מיני.

עוד נכתב, כי בין היתר, הנאשם פנה לקטין בן 15, המשתתף בתחרויות ספורט, והציג את עצמו כג'וליאנה, נערה בריזלאית כבת 14, שאביה מכה אותה והיא סובלת ממחלה סופנית. הנאשם ביקש מהקטין לשלוח לו תמונות אינטימיות וסרטונים בעלי אופי מיני, והמתלונן אכן שלח לו. לאחר כמה שבועות, ביקש הנאשם מהמתלונן לשלוח סרטון נוסף בעל אופי מיני, אך סורב.

בנוסף, הנאשם איים על המתלונן כי במידה ולא ישלח את הסרטון, הוא יפיץ את הסרטון הקודם לבני משפחתו ועוקביו באינסטגרם. בעקבות כך, המתלונן שלח סרטונים נוספים. הנאשם גם איים על המתלונן כי יעביר לו את פרטי חשבון האיסטגרם שלו, ויאפשר לו גישה אליו, ואם לא יעשה זאת, יפיץ את הסרטונים אשר שלח לו לבני המשפחה. בעקבות האיומים, העביר המתלונן את פרטי החשבון לנאשם.

הנאשם פנה לקטינים אחרים, באמצעות חשבון האינסטגרם של הקטין, וביקש מהם לשוחח עם ידידתו ג'וליאנה. הקטינים שוחחו עם הנאשם, כשהם סבורים שהם מתכתבים עם נערה בגילם, והשיחות היו בעלות אופי מיני.

בעקבות כך, כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של מעשה מגונה בקטין מתחת לגיל 16, בהסכמה שהושגה במרמה, מעשה מגונה בקטין מתחת לגיל 16 שלא בהסכמה חופשית, ניסיון מעשה מגונה בקטין מתחת לגיל 16, בהסכמה שהושגה במרמה לגבי מיהות העושה, התחזות כאדם אחר, סחיטה באיומים, סחיטה באיומים בנסיבות מחמירות, מידע כוזב במחשב, שיבוש מהלכי משפט והטרדה מינית.