המשטרה מבקשת את אישור הפרקליטות לפתוח בחקירה נגד צעירים מאוניברסיטת תל אביב, שיצאו בקריאות המראות חשד להסתה וקריאה לטרור כלפי חבר הכנסת אלמוג כהן בעת ביקורו במקום.

נציין כי מאז אותו אירוע, מצאה המשטרה סרטונים והקלטות שתיעדו את המתרחש במקום. על פי הידוע יש בידיהם כדי להגיע לאותם הצעירים. מפאת העובדה שמדובר בעבירה הקשורה להסתה לטרור, מחויבת המשטרה לקבל את אישור הפרקליטות. מיד לאחר שיתקבל לאישור הפרקליטות המשטרה תפתח בחקירה ואף תעכב את אותם סטודנטים שזהותם נכון לעת הזו ידועה למשטרה.

אוניברסיטת תל אביב מסרה בתגובה: "האוניברסיטה שלנו היא האוניברסיטה הגדולה והמגוונת ביותר בישראל ועל כך גאוותה. יחד עם זאת, בימים כואבים אלו, האוניברסיטה קוראת לציבור הסטודנטים לגלות סובלנות ולהימנע מקריאות שמעודדות אלימות ופגיעה בחפים מפשע. אשר להפגנה המדוברת, יצויין כי ההפגנה התקיימה בשטח  פתוח לציבור מחוץ לאוניברסיטה, אשר בו הסמכות לאשר או להגביל קיום הפגנות הינו של המשטרה, ועל כן האוניברסיטה לא אישרה את קיומה של ההפגנה או הנאמר בה. כמו כן, ככל שבהפגנה נשמעו אמירות שהביעו תמיכה באלימות, יודגש כי האוניברסיטה מסתייגת ומגנה אמירות אלו".