המשטרה הודיעה היום (חמישי) כי תפתח מחדש תיק חקירה בו ננשך אסיר יהודי ע"י שכנו הערבי לתא תוך שהוא קורא "אללה אכבר" לפני כחודש. המשטרה החליטה לסגור את התיק, אך בעקבות פניית ארגון חוננו התיק ייפתח מחדש. עו"ד חיים בלייכר: "אזרחי ישראל זכאים לכך שמדינתם תילחם על בטחון חיי אזרחיה ושלוותם בכל מקום, גם בין כותלי הכלא".
 
בעקבות תקיפת האסיר פנה עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו המייצג את האסיר למשטרה בבקשה כי תחקור את התקיפה. במענה לפנייתו של עו"ד בלייכר נמסר מהמשטרה כי היא תחקור את האירוע.

במכתב ששלח עו"ד בלייכר למשטרה, תיאר את התקיפה: "מרשי מרצה עונש בשל עבירות תעבורה מזה כמה חודשים. בתא בו יושב מרשי דרים יחדיו אסירים יהודים וערבים בשלום. לפני כמה ימים הוכנס לתאו של מרשי החשוד מהישוב חורה שבדרום.  בתאריך 11.1.23 צפה מרשי בחדשות באמצעות מקלט הטלוויזיה. בחדשות שדרו תמונות של השר לביטחון לאומי – איתמר בן גביר, ומרשי הביע שמחה בעת הצפייה בחדשות. בשלב זה הבחין מרשי בחשוד מתפלל ונכנס מיד לאחר מכן לתא השירותים. לפתע, וללא הכנה מוקדמת רץ החשוד לעבר מרשי בקריאות אללה אכבר ונעץ את שיניו בעוצמה רבה בחזהו. מרשי היה בהלם ותחילה לא הבין מה קורה עמו. למרשי לקח זמן להבין שהחשוד נוגס בחזהו מנסה לעקור את הבשר ממקומו. מרשי נאבק במשך מעל לדקה כדי להצליח להשתחרר ממלתעותיו של החשוד תוך שהוא נאנק מכאבים בעוד שאר חברי החדר מנסים גם לנתק את החשוד ממרשי". כאמור, בעקבות פנייתו של בלייכר תפתח חקירת משטרה של האירוע. 

עו"ד בלייכר מסר בתגובה: "אזרחי ישראל נתונים תחת טרור איסלאמי מתמשך בכל גזרה אפשרית. אזרחי ישראל זכאים לכך שמדינתם תילחם על בטחון חיי אזרחיה ושלוותם בכל מקום גם בין כותלי הכלא".