רצח בצפון: בהמשך לסכסוך המתמשך במשפחת חסארמה, גבר כבן 40 חוסל היום (שני) באירוע אלימות בכביש 85, סמוך לצומת שבע. מדובר בקורבן ה-26 במגזר הערבי מאז תחילת השנה, ובקורבן ה-19 במסגרת הסכסוך בחמולת חסארמה. החשד, כאמור, הוא שמדובר בנקמה על הרצח בכפר בענה.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

כוחות משטרה גדולים ממחוז צפון הגיעו למקום ופתחו בחקירה, כאשר החשד הוא שמדובר, כאמור, בנקמה על הרצח בכפר בענה, זאת בהמשך לסכסוך הדם המתמשך במשפחת חסארמה. 

חובשים ופראמדיקים של מד"א מצאו אותו ירוי בראשו ובפלג גופו בעליון, ללא סימני חיים, ונאלצו, כאמור, לקבוע את מותו. חובש בכיר במד"א עלי שחאדה סיפר: "כשהגענו לצומת ראינו את הפצוע כשהוא מחוסר הכרה עם פציעה חודרת בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו."

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים<<<

כאמור, אתמול נוספו עוד קורבנות בסכסוך המתמשך במשפחת חסארמה לאחר ששניים מבני המשפחה כמיל ומוחמד נורו למוות שעה שישבו ברכבם ביציאה מבית המשפחה ואלמוני ירה לעברם מטווח קצר ופצע אותם אנושות. השניים, בני 56 ו-60, הם קורבנות נוספים במסגרת הסכסוך במשפחת חסארמה בכפר בענה.

כוחות משטרה גדולים הגיעו לזירת האירוע והחלו באיסוף ממצאים ואיתור מצלמות אבטחה, זאת במקביל להרמת מסוק משטרתי בניסיון להתחקות אחר חשודים במעשה.

בשלב הזה נעצרו שני חשודים ונבחנת מידת מעורבותם. הרקע לאירוע פלילי ובמשטרה מאמינים כי מדובר בהמשך ישיר לסכסוך בו מעורבת משפחת חסארמה, החקירה בראשיתה.