חשדות חמורים: מספר כתבי אישום הוגשו היום (ראשון) כנגד בני משפחת ג'רושי ומספר אנשים נוספים, בגין סחיטה ואיומים. על פי כתבי האישום, הם ביצעו את הסחיטה תוך שימוש במוניטין העברייני שלהם. 

ה"בורר" של ג'רושי נרצח ברמלה; בן גביר לרה"מ: "להפעיל את השב"כ"

כתבי האישום הוגשו נגד עלי נאג'ר, שני ילדיו מוסא נאג'ר ועיסא נאג'ר. כמו כן, כתבי האישום הוגשו כאמור גם נגד בני משפחת ג'רושי: אמיר ג'רושי, מחמד ג'רושי ואדם ג'רושי. 

מכתב האישום עולה כי במהלך שנת 2018 פנה אל המתלונן אדם שביקש לסייע לו להסדיר את חוב שיש לו, המתלונן שהכיר את המוניטין העברייני של משפחת נאג'ר פנה אליהם שיסייעו לו. לאחר מכן התקיימה פגישה בין הצדדים, שבמהלכה סוכם על אופן פירעון החוב.   

מספר ימים לאחר הפגישה פנה עלי נאג'ר אל המתלונן והציג לו מצג לפיו גורמים ממשפחת חרירי דורשים מהמתלונן תשלום "פרוטקשיין" בסכום של 300 אלף שקלים, תוך שהוא מציין בפניו כי הבהיר לאותם הגורמים שהמתלונן עובד עם הבן שלו מוסא ושלא יגעו בו. בעקבות זאת, העביר המתלונן לנאשמים תשלומים עבור צרכיהם, כלי רכב, כסף ומזומן. כמו כן, העבירו הנאשמים לבעלותם 66% מהעסק של המתלונן, כאשר סך הכספים והנכסים שהעביר המתלונן הסתכמו בכ-286 אלף שקלים. 

המתלונן פנה למוסא על מנת שיסייע לד"ר ש. שהיה אחד מלקוחותיו, בעקבות האמור החלו הנאשמים לחייב את ד"ר ש. לעבוד בעבורם וכן להמשיך ולהזמין מהעסק של המתלונן.

במסגרת הבקשה להארכת מעצר שהוגשה נגד הנאשמים נכתב: " עבירות הסחיטה באיומים והעבירות הכלכליות שביצעו המשיבים 6-1, מלמדות שאימת הדין לא מוטלת עליהם. יתרה מכך, חומר החקירה מגלה מערך שיתופי פעולה בין מעורבים שונים לשם הטלת אימה האחד על השני, כמפורט בכתב האישום."

לעלי נאג'ר, מוסא נאג'ר ועיסא נאג'ר יוחסו עבירות של סחיטה באיומים, פעולה ברכוש אסור ולמוסא ועיסא גם יוחסה עבירה של השמטת הכנסה זאת לאחר שפעלו על מנת להסתיר את מקורו ואת זהות בעלי הזכויות בו; לעיזאת ג'רושי, אמיר ג'רושי ומחמד ג'רושי יוחסו עבירות של סחיטה באיומים ולאדם ג'רושי יוחסה עבירה של תקיפה בנסיבות מחמירות זאת לאחר שבמהלך פגישת הבוררות הכה את מוסא נאג'ר, זרק לעברו כלי זכוכית, ואמר לו: 'אתה אומר ג'רושי בכיס שלי? נז**ן אותך'".