אב ובנו חוו ניסיון לינץ' אכזרי בכפר יונה והותקפו באכזריות על ידי 30 גברים במסיבה בעיר. בתום התקרית, פונו השניים במצב בינוני לבית החולים, והמשטרה עצרה מספר חשודים ששוחררו למעצר בית. ה', אם המשפחה, שהותקפה גם היא כשבאה לסייע לבני משפחתה, שוחחה הבוקר (שלישי) עם איתן כבל וברק סרי ב-103FM וסיפרה על האירוע הקשה.

אב ובנו נפצעו באורח קל עד קשה בקטטה סמוך לביתם בכפר יונה

"הבן שלנו יצא למסיבה וחזר הביתה די נסער, שאלנו אותו מה קרה והוא אמר שרב עם ילד מהשכבה. קראנו לו להישאר בבית, הוא טען שהוא הולך להחזיר את הרכב, הייתה לנו תחושה לא טובה. יצאנו אחריו כדי שלא יהיה לבד. חזרנו חזרה הביתה, כל הרחוב היה חסום במכוניות שהביאו התוקפים. מסתמן שהנער בן ה־17 הזעיק את אחיו הגדול בין ה־24 וארגן גברים בני 25 ,30 ו-40, וכשיצאנו מהרכב לא הספקתי לומר לבני כלום חוץ מלהיכנס לאוטו והם שלפו אותו לאוטו וקפצו על בעלי. ראיתי את בעלי שוכב על רצפה כשבועטים בו בראש ובבטן". 

"הוא ללא סכנת חיים, הפציעה היא קשה", הוסיפה. "מסתבר שאיך שבעלי יצא מהרכב ודקרו אותו, הוא התמוטט על הרצפה. בהערכה גסה המשטרה הגיעה תוך 15 דקות, זה הרבה זמן. האח הצעיר והבוגר נעצרו והיו בהארכת מעצר עד ראשון האחרון, מה הולך לקרות? אין לנו מושג, אנחנו מאוד לחוצים מזה. נשכבתי על בעלי כדי להגן לו על הפנים, לא ידעתי שהוא דקור. ניסו למשוך אותי כדי להגיע אליו, נחבלתי ברגליים. בתי בת ה־16 ראתה את הכל". 

לאחר מכן העבירה ה' מסר לשוטרי משטרת ישראל, ואמרה: "המשטרה באמת פעלה, האם היא איתרה את הדוקר או המבוגר שתקף אותי והוא נמצא במעצר? לא. איפה ההרתעה פה? האנשים האלה יכולים לעמוד מחר איתי בסופר ומרוב הכמות שלהם, אין לי מושג מי הם. אני יודעת שהאחים מכפר יונה, כל השאר אני מקווה שלא. כל אלה שעושים את עבודתם בפיגועים, בואו אלינו הביתה, בואו תגידו לנו איך אתם מונעים את המקרה הבא". 

מהמשטרה נמסר: "המשטרה מנהלת חקירה יסודית, במסגרתה עצרה תוך פרק זמן קצר חשודים במעורבות באירוע הקטטה, בה נפגעו על פי החשד מעורבים משני הצדדים. בתום ערר שהגישה המשטרה כנגד החלטה שיפוטית לשחררם, נקבע המשך מעצר בשלב זה בהתאם לצורכי החקירה הנמצאת בעיצומה"

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103FM