שוטרי היחידה הארצית למאבק בפשיעה כלכלית (יאל"כ) בלהב 433 בשיתוף עם שוטרי מרחב נגב ותחנת רהט, עצרו היום (שלישי) בעל חברת שמירה מתראבין בחשד לסחיטת דמי חסות של עשרות קבלנים בעלי חברות בתחום הבנייה והתשתיות בדרום הארץ, מתן שירותי שמירה בניגוד לחוק וביצוע עבירות מס והלבנת הון. במהלך הפעילות נתפס רכוש רב הכולל רכבי יוקרה בשווי מאות אלפי שקלים.

שוטרי היחידה הארצית למאבק בפשיעה כלכלית יחד עם היחידה המרכזית במרחב נגב פתחו לפני מספר חודשים בחקירה בחשד לסחיטת דמי חסות של עשרות קבלנים בעלי חברות בדרום הארץ על ידי בעל חברת שמירה מתראבין, בגביית שירותי שמירה של החברה שבבעלותו. עוד עולה כי החשוד ניהל חברת שמירה ללא רישיון והעניק את שירותי השמירה בניגוד לחוק. 

החקירה נוהלה יחד עם  שוטרי היחידה המרכזית במרחב נגב, רשות המיסים, אגף האכיפה במנהל ההסדרה והאכיפה של משרד העבודה ומלווה על ידי המחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה בחשד לביצוע עבירות סחיטת דמי חסות, שמירה ללא רישיון, עבירות מס, הלבנת הון, מרמה וזיוף.

במהלך הפעילות המבצעית תפסו שוטרי היחידה רכוש רב ובעל ערך הכולל בין היתר רכבי יוקרה בשווי המוערך במאות אלפי שקלים.

שוטרי יאל"כ עצרו את החשוד, בן 37, והוא הובא לחקירה במשרדי היחידה. בסיום החקירה ובהתאם לממצאיה הוא יובא לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בראשון לציון.