במפגש שקיים היום (ראשון) חבר הכנסת אוהד טל ('הציונות הדתית') עם נציגי מחאות הטייסים, העלו א' ו-כ' את חששם הכנה בעקבות הרפורמה המשפטית. הטייסים שיתפו בתחושות המלוות אותם בימים אלו, בעיקר בנוגע לקרע שנוצר והחשש מפגיעה בביטחון המדינה. "חונכנו על אותם ערכים ואותה ציונות, העקרונות שתמיד היו לנגד עיננו הם אחדות העם ושמירה על ישראל מדינה יהודית ודמוקרטית. מרגישים שאנחנו מאבדים את זה".

חבר הכנסת טל אמר במהלך המפגש: "לצערי, יש פה הר געש שקורע אותנו, אך הבסיס העובדתי בו רעוע. במפגשים רבים שאני מקיים בנושא אני שומע על חששות ואפילו חרדות בקרב הציבור מהשלכות הרפורמה אשר נובעים בעיקר מדיסאינפורמציה וחוסר היכרות עם הפרטים. לנו, כנבחרי ציבור בקואליציה ובממשלה יש אחריות לגלות רגישות לחששות, לפגוש את האנשים ולנהל שיח סביב עובדות, לצמצם את התחושות הללו ולהגיע להסכמות. זאת לצד העמידה על עקרונות הרפורמה והצורך העמוק לערוך תיקון במערכת המשפט באופן שישיב את האיזון למערכת כפי ששלחו אותנו לעשות בוחרינו".

עוד הוסיף טל: "בפגישה החשובה שקיימתי, נוכחנו שוב לגלות כי הנושא האמיתי אינו הרפורמה, כי אם תחושת חוסר האמון בין הצדדים. כשנפגשים ומדברים פנים אל פנים, קמפיין ההפחדה מאבד את כוחו ומתבררת האמת הפשוטה - כולנו באותו צד, הצד של החברה הישראלית שכולנו רוצים לראות אותה יהודית ודמוקרטית גם יחד".