פרשיית "משפט שדה": פרקליטות מחוז חיפה תגיש היום (שלישי) כתב אישום חמור ובקשה למעצר עד תום ההליכים נגד שני גברים בגין ניסיון רצח ועבירות נוספות, לאחר שניסו לחסל שלושה גברים בשפרעם לאחר דיון בבית המשפט כנקמה על רצח משנת 2021. 

ב-27 בפברואר סמוך לשעה 15:30 התקבל דיווח במוקד המשטרה אודות ניסיון חיסול מחוץ למסעדה בעיר שפרעם. שני חשודים הגיעו לחניית המסעדה כשאחד מהם אוחז אקדח וממרחק של מטר ניסה לבצע ירי לעבר שלושה גברים שישבו באותו הזמן ברכבם. 

הירי לא צלח בעקבות מעצור באקדח ונפילה של המחסנית ממנו, והחשודים נמלטו מהזירה. שוטרי המחוז הצפוני הגיעו למקום ופתחו בחקירה שעברה ליחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב העמקים במשטרת מחוז צפון.

מחומר החקירה עלה כי זמן קצר קודם לכן התנהל דיון בבית המשפט בנצרת שעניינו דיון הוכחות בתיק רצח משנת 2021, בו נרצח אחיו של אחד מהנאשמים. בדיון נכחו שלושה גברים (משפחתו של הנאשם ברצח) שהיו היעד לניסיון החיסול לאחר הדיון.

עוד עלה מהחקירה כי בסיום הדיון אחיו של הנרצח (הנאשם בניסיון חיסול) התנהג בצורה מחשידה ויחד עם הנאשם הנוסף עקב אחר הרכב של בני משפחת הנאשם ברצח שנכחו בדיון עד לשפרעם, שם בוצע ניסיון החיסול כנקמה על רצח האח שתועד במצלמות האבטחה.

החוקרים הצליחו להתחקות אחר זהות החשודים שנעצרו והבוקר בסיום חקירתם וגיבוש תשתית ראייתית, יוגשו נגדם כאמור כתב אישום חמור ובקשה למעצר עד תום ההליכים.