הכתבה נכתבה בשיתוף אוביטר

בנוסף ל-80 אלף שקלים אשר קיבל מהמוסד לביטוח לאומי.

על פי התביעה, התובע רכב על אופנוע במהלך עבודתו כשליח פיצה, ולפתע רכב סטה בפתאומיות לכיוון האופנוע שלו, התובע ניסה לבלום, החליק עם האופנוע, והאופנוע נפל על רגלו. 

כתוצאה מהתאונה נגרמו לתובע חבלות ונזקים קשים בכל חלקי גופו בעיקר ברגל שמאל.

לפרטים נוספים אודות עו"ד ענת אשכנזי לחצו כאן

מיד לאחר התאונה פונה התובע לבית חולים שם אובחן אצלו שבר בעצם השוק טיביה, הושם גבס והוא שוחרר עם המלצות לנטילת משככי כאבים במידת הצורך, איסור דריכה, רגל מורמת, ניידות בקביים.

עורכת הדין ענת אשכנזי (צילום: יח''צ)
עורכת הדין ענת אשכנזי (צילום: יח''צ)

הכאבים בברך כתוצאה מהתאונה נמשכו חודשים רבים. מאז התאונה הוא סובל מכאבים והגבלת תנועה בברך שמאל מתקשה ליישר את ברך שמאל, מתקשה בדריכה על הרגל, בהליכה ובעמידת ממושכת, מתקשה ברכיבה על אופנוע, לא מצליח לרוץ ונאלץ ליטול משככי כאבים. 

לפני התאונה חלם הרוכב האופנוע להיות לוחם בצבא, אך לאחר התאונה וכתוצאה מממנה נאלץ לוותר על החלום  וזאת בשל הקושי  הגופני לבצע את המשימות הנדרשות, והוא שובץ בצבא לתפקיד מינהלי בלבד .

לאחר התאונה הגיש רוכב האופנוע  בסיועה של עו"ד ענת אשכנזי, תביעה כנגד המוסד לביטוח לאומי, התאונה הוכרה כתאונת עבודה, ניקבעה לו נכות צמיתה בשיעור של 12.5 אחוזים, והוא קיבל מהמוסד לביטוח לאומי פיצוי כספי בסך של 80,000 ₪. 

בנוסף רוכב האופנוע הגיש בסיועה של עו"ד אשכנזי תביעה כנגד המבטחת של האופנוע בשל הנזקים הגופניים שנותרו לו כתוצאה מהתאונה , התביעה הוגשה לבית משפט. 

"לפני התאונה היה התובע בחור עצמאי, בריא בגופו ובנפשו, תפקד באופן תקין ועצמאי לחלוטין, פעיל מאוד מבחינה ספורטיבית וחברתית ללא הפרעה או מגבלה כלשהי. בעקבות התאונה נאלץ להימנע מפעילות ספורטיבית וחברתית והיה זקוק למעקבים וטיפולים רפואיים", ציינה עו"ד אשכנזי בתביעה. 

כאמור, בימים האחרונים ולאחר ניהול הליך משפטי, הגיעה עו"ד אשכנזי להסדר עם חברת הביטוח לפיו ישולם לרוכב האופנוע סכום של 300 אלף שקלים וזאת מעבר לפיצוי שקיבל מהמוסד לביטוח לאומי. בית המשפט  אישר את הסדר הפשרה כפסק דין.

הכתבה באדיבות פורטל המשפט obiter.co.il

הכתבה הינה במסגרת שיתוף פעולה עם חברת אוביטר, במידה ומצאתם טעות בכתבה מוזמנים לשלוח את התיקון למייל: [email protected]  
(לצורך איתור מהיר של הכתבה, חשוב להקפיד לכלול במייל את הלינק של הכתבה).

הכתבה נכתבה בשיתוף אוביטר