רופא בן 41 מנתניה נעצר בחשד לביצוע עבירות מין בקטינות באמצעות אפליקציית אינסטגרם וחתירה למפגשים בעלי אופי מיני איתן.

שוטרי המטה הלאומי להגנה על ילדים ברשת בלהב 433, פתחו בחקירה עם קבלת מידע בגין חשד לעבירות מין חמורות נגד קטינות באפליקציית אינסטגרם, תוך שימוש בפרופילים פיקטיביים. מהחקירה עלה החשד כי הוא ניהל עם מספר קטינות שיחות בעלות אופי מיני בוטה ואף חתר למפגש עימן.

הבוקר (ראשון) החקירה הפכה גלויה עם איתורו ומעצרו של החשוד שנלקח לחקירה במשרדי היחידה, בסיומה ובהתאם לממצאיה יובא לדיון בהארכת מעצרו בבית המשפט השלום בראשל"צ.

מהמשטרה נמסר כי המטה הלאומי להגנה על ילדים ברשת שבמשרד לביטחון לאומי כולל את מוקד 105 הפועל 24/7. המוקד משלב פעילות משטרתית במאבק באלימות בילדים ונוער ברשת ויש בו דסק שותפויות אזרחי בהובלת המשרד לביטחון לאומי ונציגות משרד החינוך, משרד הבריאות ומשרד הרווחה והביטחון החברתי. המוקד מעניק טיפול ייחודי והוליסטי בהתאמה רב תרבותית לקטינים שנפגעו ברשת.

"במטה הלאומי 105 שבמשרד לביטחון לאומי פועלים מפלג חקירות ומפלג מודיעין המפעילים כלים טכנולוגיים מתקדמים לאיתור ואכיפה נגד עבריינים המבצעים עבירות כלפי קטינים באינטרנט וכן אגף אזרחי העוסק במניעה, קהילה, הסברה, מידע ומחקר ועוד. אנו קוראים לכל מי שנפגע או היה עד לפגיעה בקטינים ברשת לפנות למוקד 105 הפועל 24/7", הוסיפו.