הבית שנשאר

דנה פאר לופן - אלמנתו של ברק לופן, שנרצח ב־8.4.2022. בן 35 במותו

שנה עברה מהיום הנורא שבו איבדתי את החצי השני שלי. זה שאפשר לי להישען אחורה וללמוד ולטעות, לתקן ולהשתפר, ובעיקר ליהנות מהדרך המשותפת שלנו.

השנה האחרונה הייתה רכבת הרים משוגעת. ברקי, כמות האנשים שנגעת בהם היא עצומה והפתיעה אותי כל פעם מחדש. אנשים מכל קצוות המדינה וגם מחו"ל כתבו לי, שיתפו, בכו ובעיקר זוכרים את האדם המדהים שאתה.

אתה מבחינתי מסמל את הטוהר והטוב שיש לעולם להציע. המקום השקט, הבטוח, העוגן שהיית עבור כל כך הרבה אנשים. אפילו כאלה שלא הכירו אותך.

אני רוצה לספר לך שהשארת לי הרבה עבודה. וואלה, ברק, תפרת אותי עם המשימות. כל הכבוד!

כשנפרדתי ממך בבית החולים אמרתי לך שאני אעשה את כל מה שצריך. ואתה מכיר אותי, כשאני מחליטה משהו שום דבר לא יעצור אותי. החלטנו השנה להביך אותך בגדול והרמנו בעזרת חברים מדהימים, שהפכו למשפחה, כמה פרויקטים לזכרך.

אני רוצה לספר לך קצת על הילדים המדהימים שלך. ברקי, הילדים שלנו שמחים וצוחקים וגם מעציבים לפעמים, אבל בעיקר מתגעגעים. בחיים לא חשבתי שאביא לעולם ילדים שבגיל כל כך צעיר יצטרכו לחיות עם חוסר שלא אוכל למלא ותחושת געגוע שלעולם לא תפחת. אבל בזכות המשפחות שלנו, החברים, ובעיקר בזכותנו, בזכות החינוך הקצר אבל המשמעותי שהענקנו להם והחוסן שקיים בהם, אנחנו נהיה בסדר.

החברים המדהימים שהשארת לי לא עזבו אותי במשך השנה האחרונה וכנראה ממש אהבו אותך, כי כל פעם שיש לי שיגעון חדש בראש, הם עומדים לצדי ומגשימים לי את כל מה שאני רק רוצה.

חשוב לי שתדע שכמו שלימדת אותי בסוף יהיה טוב, חייב להיות, ואני מאמינה בזה.
הבית שלך שמח ומלא באנשים וחברים ואוכל ומוזיקה בדיוק כמו שהיה וכמו שכל כך אהבת.

הייתה לי הזכות להיות דני של ברקי במשך 14 שנים, ואני מודה על זה בכל שנייה שיש לי.
תמשיך לשלוח לנו ברקים וסימנים ואהבה וכוח וסבלנות. ובעיקר תשמור עלינו בריאים בגוף ובנפש.

שלך תמיד,
דני 

דנה פאר לופן  (צילום: באדיבות המשפחה)
דנה פאר לופן (צילום: באדיבות המשפחה)