היום יצוין יום המשפחה הבינלאומי המוכר על ידי האו"ם ושנועד לציין את המשפחתיות ואת מקומה בקהילה ובחברה. סיפורה של משפחת דנה מכפר יונה הוא סיפור של מסירות, ישראליות וגאווה משפחתית.

אב המשפחה, אריה, גדל כשהוא מוקף בערכים וברוח שירות בתי הסוהר, כאשר מגיל צעיר הוא קיבל השראה מהמסירות הגדולה של אביו, ניסים, ששירת בשירות בתי הסוהר. אריה היה נחוש ללכת בעקבותיו, ולאחר שסיים את שירותו הצבאי הוא התגייס כסוהר ביטחון. לאורך השנים שימש אריה במגוון תפקידים, ובתפקידו האחרון שימש סגן מפקד בית המעצר "רימונים" ובית המעצר "הדרים".

עבור אריה, שירות בתי הסוהר היה יותר מסתם עבודה, אלא ממש משפחה. שני ילדיו, מעיין וניסאל, התגייסו לשב"ס והלכו בדרכו. מעיין התגייסה בשנת 2013 ושירתה כחשבת שכר. לאחר שלוש וחצי שנים בתפקידים מנהליים, מעיין גילתה עניין רב בתפקידי הביטחון וביקשה לעבור לתפקיד מעשי יותר, וכיום היא מפקדת אגף בבית המאסר "אופק".

בנו השני של אריה, ניסאל, התגייס לשב"ס בשנת 2015 ומאז משר ת בחריצות ביחידת נחשון, היחידה המרכזית לליווי אסירים ועצורים בין בתי הסוהר לבתי המשפט. אריה דנה מספר: "שב"ס בשבילי זה בית שני, אני מאוד גאה בשירות שלנו כמשפחה. אבי העביר לי את הרצון והכוח לתרום לחברה ואני העברתי לילדים שלי את הגאווה הישראלית כלובשי מדים ואת הכוח והרצון לסייע למי שנמצא בנקודות האפלות של החיים. שב"ס זה המשפחה שלי, גם אחרי שסיימתי לשרת אני עדין פוגש את המשפחה הזו בצמתים רבים בחיי ואני מקווה שרבים אחרים יצטרפו למשפחה".