קבוצת התקשורת של פרטנר חתמה על חידוש הסכם האימוץ של שני גדודי לוחמים, אותם החברה מאמצת מיום הקמת הפרויקט "אמץ לוחם". בטקס שהתקיים בשבוע שעבר במטה הקבוצה, נכחו: אבי גבאי, מנכ"ל פרטנר; דגנית קרמר, משנה למנכ"ל פרטנר; ורדה דרוקר, מנכ"לית אמץ לוחם; סא"ל ירדן שוקרון, מג"דית גדוד שחר; ולוחמות ולוחמי הגדודים.
 
פרטנר מאמצת את גדוד "עזוז" מזה 18 שנים ואת גדוד "שחר" מזה 16 שנים, במסגרת פרויקט "אמץ לוחם" - פרויקט למעורבות חברתית, במסגרתו חברות עסקיות ותורמים מהארץ ומהעולם, מאמצים את היחידות הלוחמות הסדירות של צה"ל. בפרויקט "אמץ לוחם" 229 יחידות לוחמות ושותפות לו 90 חברות ותורמים בחברה הישראלית.
 
גדוד עזוז הוא חלק מ-"עוצבת בני-אור", שהיא חטיבת ההכשרה של חיל השריון, הנמצאת בבסיס שיזפון שבנגב (ביסל"ש – בית הספר לשיריון).
בגדוד זה הלוחמות והלוחמים מוכשרים על טנק מרכבה סימן 4.
 
מסלול לוחמות טנקים בגבולות של הגדוד, הינו מסלול בו לוחמות עוברות הכשרה מלאה לתפעול טנק ומבצעות בו שימוש מבצעי בסיורים, מניעת פעילות חבלנית ופשיעה פלילית על קו הגבול ואבטחת הישובים בגזרה.
בשנתיים האחרונות גויסו שלושה מחזורים של לוחמות. 26 לוחמות סיימו קורס פיקוד בשריון, שתי לוחמות סיימו קורס קצינים ושלוש צוערות נמצאות בימים אלה בשלבי הכשרה.
 
גדוד שחר הוקם ב- 2008 תחת מחוז ירושלים בפיקוד העורף והיה לגדוד החילוץ וההצלה הראשון בצה"ל. החטיבה מורכבת מארבעה גדודים.
גדוד שחר הוא היחיד שמוכשר ככוח חילוץ תחת אש, לצד יכולותיו העורפיות. בנוסף, במהלך מבצע "צוק איתן" פיתח הגדוד גם יכולת לסריקת מנהרות ופריצה לבתים והשתתף בלחימה יחד עם כוחות חי"ר בעזה.
 
סא"ל ירדן  שוקרון, המג"דית, נשואה ואם לשלושה ילדים, נולדה בבאר שבע והתגייסה בשנת 2005 לתפקיד לוחמה בחטיבת החילוץ וההדרכה. בהמשך שירותה, ביצעה שורת תפקידים בחטיבת החילוץ וההדרכה, וכן שירתה כראש ענף אוכלוסייה דרום בפיקוד העורף, ראש לשכת מפקד פיקוד העורף וכסגנית מפקד גדוד רם. במהלך טקס האימוץ, ירדן הודתה בחום לחברת פרטנר המאפשרת לה לשפר את רווחתם של לוחמיה וסיפרה כי באותו הלילה עסקו במעצר מבוקשים.
 
פרטנר מעריכה ומוקירה את פועלם של לוחמי צה"ל על תרומתם הגדולה לביטחון מדינת ישראל. כחברה עסקית ישראלית המשרתת מיליוני לקוחות, פרטנר רואה באימוץ הגדודים לאורך שנים מהלך טבעי כחברה שמורכבת מחיילים משוחררים, הורים ובני משפחה.