עמדות השמירה הממוגנות של חברת Kibo היוונית מגיעות לישראל, ביוזמת ניצב בדימוס, ניצב אלון לבבי, סגן מפכ"ל משטרת ישראל לשעבר עם שותפו, אלי דסה בחברת BOSSA TECHNOLOGIES וניר גלבוע - מנכ"ל ומייסד קבוצת צוות 3, העוסקת באבטחה ומיגון למעלה מ-32 שנה.

התאים הממוגנים משמשים כיום את צבא ארצות הברית בכל העולם, ובבסיסים צבאיים במדינות ברית נאט"ו. הם קיבלו את אישור קצין ההנדסה הראשי ואגף הבינוי של משרד הביטחון. התאים עשויים מפלדה ייחודית ומגיעים בשלוש רמות מיגון: כנגד קליעי נשק קל (5.56 ו-7.62), כנגד קליעים 7.62 חודרי שריון וכנגד קליעי מקלע (0.5). 

העמדות תוכננו לפריסה ופירוק מהירים, ומגיעות בגדלים שונים – מעמדה למאבטח בודד ועד עמדת חפ"ק של כ-20 איש. כל תא כולל חלונות רחבים ומזגן, ואפשרות לחיבור לחשמל חיצוני או גנרטור. 

ניר גלבוע, מנכ"ל קבוצת צוות 3, אמר: "לצד פיתוח היכולות וההון האנושי לטובת משימות האבטחה והביטחון, צוות 3 מטמיעה מערכות טכנולוגיות אשר מתאימות לאתגרים הרבים בישראל. אנו שמחים לרתום את הטכנולוגיה לטובת הגנה על מי שעוסקים במשימה החשובה מכל – הצלת חיי אדם ואני מברך את אלון לבבי על השותפות להשגת המטרה".