ראש אגף המודיעין בצה״ל לשעבר, האלוף (במיל') אהרון זאבי פרקש אמר כי הוא תומך בחיסולים ממוקדים בתנאי שייקחו בחשבון משמעות החיסולים האלה. בראיון עם משה נסטלבאום, באירוע "שבתרבות" של עירית הרצליה, אמר היום (שבת) האלוף (מיל) פרקש, כי "אם יש משהו שמרתיע את הפלסטינים זה חיי אדם", והזכיר שגם נסראללה מסתתר עדיין בבונקר. האלוף זאבי פרקש הדגיש, שחיסול ממוקד הוא קטלני ואפקטיבי, שמרתיע את מי ששולחים את המפגעים, ויש לעשות בו שימוש בחוכמה, תוך ידיעה שתהיה לכך תגובה.

זאבי פרקש, נמנע מלהתייחס לשאלה האם ישראל יכולה לחסל את נסראללה, ואמר כי לא יגיב על אפשרויות מבצעיות שבידי ישראל. בהתייחסו לארבע אזהרות שקיבל ראש הממשלה נתניהו בעת האחרונה מאמ״ן בארבעה מכתבים שהועברו אליו, שהאחרון שבהם הועבר אליו מספר ימים לפני ביטול עילת הסבירות, אמר זאבי פרקש כי "מדובר בהערכות מבוססות מודיעין רגיש ועמוק, שיש להתייחס אליהן ברצינות, ולכן ראש אמ״ן נשלח להפגש עם חברי כנסת כדי לעדכן אותם במצב".

לדבריו, ככל שחולף הזמן, נסראללה מבין שהוא צריך לנקוט במדיניות מדינתית, ולכן הוא גם אישר את הסכם הגז עם לבנון, לאחר שהבין -שללא הסכם תמצא לבנון על סף קריסה. על אפשרות למלחמה צפויה אמר זאבי פרקש, כי לסוריה אין יכולת צבאית, ויבשתית לאיים על ישראל, וכך גם לגבי איראן.

הוא ציין שאם תותקף ישראל תתבצע התקיפה באמצעות רקטות בלתי מדוייקות, ולא באמצעות טילים מונחי מטרה, שאותם אין לחיזבאללה.
מדובר ברקטות שעלולות לגרום לפגיעות באזורים מיושבים בישראל למרות שהן לא נחשבות ״כלי חכם״. האלוף זאבי הדגיש כי הוא וחבריו במטה הכללי, אינם מכירים מערך הגנה רב שכבתי כמו זה שקיים בישראל. "מדובר במערך בן חמש שכבות הגנה, אך יתכן שלמרות המערך המתוחכם עלולים טילים לחדור לישראל, כי אין מערך שהוא הרמטי לחלוטין לחדירת טילים".

על הסיבה שבגללה סוריה אינה מגיבה על פעולות שמיוחסות לצה״ל, אמר זאבי פרקש כי "אין לאסד את היכולת להגיב מה גם כשהתתקפות על סוריה ממוקדות, ואין בהן כוונה לפגוע בצבא הסורי". האלוף זאבי פרקש סבור שישראל איננה צריכה לתקוף לבדה באיראן, כשהוא מצטט את דברי בלעם בן בעור, שהיה דמות מקראית; ״עם לבדד ישכון ובגויים לא יתחשב״.