יו"ר ישראל ביתנו, חבר הכנסת אביגדור ליברמן, שוחח הבוקר (שלישי) עם יואב מינץ ב-104.5FM והתייחס להמשך הלחימה בצפון: "זו ממשלת הפקרות, ממשלה שהפקירה את הגליל את ההתיישבות ואת כל הצפון".

ראשית התייחס לבחירות לרשויות המקומיות שמתקיימות היום: "מפריע לי אישית שהציבור כמעט לא יוצא להצביע, לדעתי יהיה אחוז הצבעה הכי נמוך שהיה בבחירות מוניציפליות, הציבור מוטרד, יש הרבה חיילים, מצב מלחמה, נפגעים וחטופים ומי שיגיעו להצביע בהמוניהם הם כמו תמיד החרדים. יהיה פשוט ייצוג יתר של הקבוצה הזאת ולכן אני קורא לכולם לצאת ולהצביע. חשוב שהציבור יצביע, רשות מקומית קובעת המון, לגבי מערכת חינוך וביטחון שצריך גם בתוך יישובים, ממ"דים ומקלטים ציבוריים - חשוב שהציבור יבוא ויצביע", אמר.

על המצב הבטחוני בצפון: "הקריבו את התוכניות למיגון הצפון על מזבח הכספים הקואליציוניים. יש פה הפקרות, ממשלה מופקרת שאחראית על המחדל הכי חמור בתולדות ישראל. היו הרבה מאבקי כוח וכבוד, משחקי אגו. אין היום כתובת לתושבי הצפון. הממשלה הפקירה את הצפון והגליל. כ-80 אלך תושבים יצאו מהבתים וחלק ניכר גם לא מתכוון לחזור, לחלק ניכר אין לאן לחזור".

"אנשים מחפשים כבר מגורי קבע מחוץ לצפון. ויתרו על הצפון ועל הגליל וכך צריך להתייחס לממשלה הזו. אין שום מנהלת שהממשלה הציבה לטובת תושבי הצפון. 9 ק"מ לאורך הגבול יש אנשים בלי מיגון. 60 אלף פונו על ידי הממשלה ועוד 20 אלף לקחו יוזמה כי הם לא יכולים להיות ברווזים במטווח אבל הבעיה היא שחלק ניכר לא מתכוון לחזור. אחת הבעיות היא הלימודים של הילדים, כמה אתה יכול להיות בחדר במלון, משפחה עם ילדים, בלי מסגרות, איך אפשר לחיות בתנאים האלה? ואין להם עם מי לדבר".