בראשית השבוע הבא יצטרפו לפעילות המבצעית האינטנסיבית של מג"ב 508 טירוניות וטירונים, שסיימו אתמול מסלול הכשרה של לוחמות ולוחמים במג"ב. 
בתום ארבעה חודשים לא פשוטים, הגיעו אתמול הטירונים החדשים לטקס ההשבעה ולאחר מכן זכו בחופשת סוף שבוע בבית המשפחה, לטובת התארגנות לקראת שיבוצם במערך הלוחמה של החיל.
אחת הטירוניות שסיימה בהצלחת יתר את הקורס ואף קיבלה זימון לקורס מ"כיות בהמשך הדרך היא אלינה בן חמו, צעירה בת 18 מנתניה, שרק לפני 16 שנים בהיותה בת שנתיים עשתה משפחתה עלייה מצרפת לישראל.
אלינה מספרת: "ההורים ביקשו שלכל היותר אפנה לשירות לאומי. אבל לא חשבתי על זה בכלל. רציתי שירות צבאי מאתגר, משמעותי. מה שהוביל אותי לבחור דווקא במג"ב זה שהייתי בקשרים עם שיראל אבוקרט ז"ל, מי שנרצחה בפיגוע הירי בחדרה והייתה לוחמת מג"ב. כשהיא נרצחה לפני כשנתיים בפיגוע בחדרה הבנתי שאני רוצה להיות במג"ב".

אלינה מרחיבה על ההתמודדות מאחורי הקלעים: "היו לי ויתורים בדרך. ההורים לא אהבו את הרעיון והייתי מאורסת, וגם החתן המיועד התנגד בתוקף והטיל וטו. הקרבתי את הזוגיות שלי עם בחור שאהבתי, אבל אני לא מתחרטת. הייתי מרגישה פספוס עצום אם לא הייתי עושה את הצעד. אני אותה בחורה, רק איכותית יותר, אסרטיבית יותר, יותר קשה אבל מהצד החיובי, מגינה על המולדת שלנו, קשוחה הרבה יותר ממה שהייתי".