ניסים כחלון ז"ל נפל אתמול (רביעי) בקרב בדרום רצועת עזה והיה לוחם בגדוד 435 של גבעתי. כחלון היה בן 21 במותו ולמד בישיבת בני עקיבא בחדרה. הוא הותיר אחריו את ההורים גלית וגבריאל ואת האחים אוראל, מעיין ויוסף חיים.

ראש העיר חדרה ניר בן חיים מסר: "העיר חדרה מרכינה ראש בכאב עצום על נפילתו של סמ״ר ניסים כחלון ז״ל. בשמי ובשם תושבי העיר אני שולח את תנחומי הכנים ומשתתף בצערה העמוק של משפחת כחלון היקרה".

אלמוג וגנר, ראש ישיבת בני עקיבא בחדרה ספד על כחלון ז״ל שהיה תלמידו בישיבה: ״ניסים היקר! אנחנו מופתעים מתגעגעים, ובעיקר גאים! 
מגיל צעיר בישיבה, חלמת על שירות משמעותי - השייטת היתה לנגד עיניך. היו המון קשיים, אך אתה לא מהמוותרים בקלות. יש בי געגוע עמוק לעיניים הטובות, הלב הרחב, האכפתיות הענקית שלך, הדאגה לאמא, למשפחה ולחברים".

"אנחנו גאים במי שאתה, ובזכות הגדולה להיות בשלבים משמעותיים יחד אתך, גאים בלוחם התותח שנעשית, בערכים שלך ובנכונות שלך ללכת קדימה למען העם, והארץ וקדושתם", הוסיף, "לא המומים כי מי שהולך קדימה, מי ששם את הלב שלו לפני הכל במלחמה עלול לשלם מחיר. ואנחנו, המשפחה היקרה שנשארה מאחור, החברים למחזור ולקהילת הישיבה, חברי הצוות והפלוגה והחברים מאולגה, אנחנו כבר מתגעגעים".