שר הביטחון יואב גלנט ביקר הבוקר (רביעי) בסוללת כיפת ברזל בצפון ושמע ממפקד ההגנה האווירית, תת-אלוף גלעד בירן ומפקד הסוללה סגן-אלוף איתמר עבו על פעילות המערך בתקופה האחרונה ומוכנות הכוחות למול האיומים בזירות השונות.  

גלנט הודה ללוחמים וללוחמות: "אני רוצה להביע הערכה גדולה לכל מערך ההגנה האווירית ולכם באופן ספציפי על העבודה שלכם. אתם מגנים על מדינת ישראל - על הנכסים שלה, על הבסיסים שלה ומעל הכל על האזרחים שלהם״.

שש שנים רדפו אחריו: חיסול דרמטי של בכיר חיזבאללה בביירות

חמאס דחה את ההצעה האמריקאית להפסקת הלחימה - וצפוי להציג תוכנית משלו

הוא הוסיף והבטיח: ״במלחמה הזאת אנחנו מותקפים מיותר מזירה אחת ואתם רואים את זה, מכיוונים שונים, כל אויב שינסה לתקוף אותנו, קודם כל יענה בהגנה חזקה. אבל אנחנו נדע להגיב מהר מאוד בפעולה התקפית נחרצת אל שטחו של מי שיתקוף את שטחנו, לא משנה איפה זה, בכל המזרח התיכון. יש לנו את היכולת הזאת והחיבור והתגובה של מדינת ישראל היא מאוד מאוד יעילה, מאוד עצימה ואחד הדברים שאנחנו מצטיינים בו לאורך השנים - זה שהאויב לא יודע אף פעם מה הן ההפתעות שאנחנו מכינים לו״. 

וסיים במסר: ״אתם תעשו את העבודה שלכם והחברים שלכם, כל אחד במקום שלו יעשה את העבודה שלו ואנחנו ביחד נעמוד במשימה שלנו וננצח".

יש לזכור כי דברים אלו של שר הביטחון נאמרים לצד דחייתה של חמאס את הצעת ארה"ב להפסקת האש זמנית בעזה ולאחר חיסולו של חלפן הכספים בביירות, מוחמד סרור.