לאחר ההצלחות המבצעיות המרשימות של כלל מערכות ההגנה האוויריות הישראליות במתקפת איראן על ישראל ב-14 באפריל 2024, זוכה עוד מערכת ישראלית  להכרה בינלאומית ולמיקום בעשירייה הראשונה של הדירוג היוקרתי של מגזין FOCUS הגרמני.
 
HERON הינו כטמ"מ המותאם לטיסה בגובה בינוני לטווחים רחוקים לביצוע משימות טקטיות ואסטרטגיות, בעל יכולת לשהות באוויר עד 45 שעות ולבצע משימות עד גובה של 35,000 רגל,  בנוסף בעל יכולת נשיאה של שישה סוגי מטע"דים בו זמנית המיועדים לביצוע מגוון רחב של משימות כגון: איסוף מורכב של מודיעין, מעקב, סיור ורכישת מטרות, ביצוע משימות מעל סוגי שטח שונים הכוללים, יערות, ג'ונגלים, ביצות, מעל ים ומעל שטחים מיושבים. המערכת מאפשרת שילוב של חבילת חיישנים בהתאם לצרכי הלקוח ולהעביר מידע בזמן אמת לכוחות בשטח ולמקבלי ההחלטות.
 
התעשייה האווירית היא מובילה עולמית בייצור ובפיתוח מערכות מתקדמות בתחומי האוויר, החלל, הים, היבשה והסייבר. חטיבת כלי טייס צבאיים מציעה ללקוחותיה ארסנל פתרונות רחב ומגוון של מערכות כלי טייס נשלטים מרחוק (כטמ"מ) מהרובד הטקטי ועד המשימות האסטרטגיות, באמצעות מערכות משימה והטסה המשלבות פלטפורמות מטכנולוגיות מגוונות המאפשרות מיצוי מודיעיני ומבצעי של יכולות המערך המשולב.