"הורתי לאנשים שלי להוציא נשקים ולתפוס את המחבל", אמר מפקד יחידת נחשון, בני בוטארשווילי, שהוא ופקודיו תפסו את המחבל ברחוב יצחק שדה בתל אביב, בו נפצוע 17 אנשים.



"היינו במשימה שגרתית לכיוון בית המשפט. במהלך הליווי זיהיתי אוטובוס מתחיל להתנדנד לצדדים, אמרתי ללוחמים שמשהו מתרחש שם, משהו לא נראה לי תקין. אחרי חצי דקה ראיתי את האוטובוס נעמד ברמזור ירוק. אחרי זה ראיתי אנשים פורצים מהאוטובוס. הורתי לאנשים שלי להוציא נשקים ולתפוס את המחבל".



בוטארשווילי המשיך בתיאור האירוע: "בכל ההמולה רדפנו אחרי המחבל. לוחם אחר ריכז את הפצועים והשני עזר לו. בהמשך איגפנו את המחבל מהצדדים, במהלך המרדף הלוחמים ירו באוויר כדי להזהיר אותו, בהמשך ירו לו לרגליים, ניטרלו אותו ואז הגיע משטרה. המחבל לא אמר כלום. הוא לא ידע לאן הוא רץ, דלקנו אחריו וברוך השם שזה נגמר כמו שזה נגמר ולא יותר חמור. רדפתי אחריו עד רחוב המסגר".



 מפקד מחוז ת"א של המשטרה, בנצי סאו, סיפר מזירת הפיגוע בת"א: "פונו מהזירה כעשרה פצועים בדרגות קושי שונות. אנחנו יודעים כי המחבל הוא תושב שטחים, אך לא אפרט את מיקומו המדויק. המחבל עלה על אוטובוס במרחק קצר מהזירה, כ-400 מטר ליד נקודת העצירה של האוטובוס. עם עלייתו החל לתקוף את נהג האוטובוס מספר פעמים".

כמו כן, אמר מפקד המחוז כי נהג האוטובוס הפצוע, הרצל ביטון התנהל בצורה מצויינת: "הוא תקף חזרה והתנגד לתקיפה. אני חייב לציין גם את התושיה של שירות בתי הסוהר, שנסעו אחרי האוטובוס כי זיהו התנהגות חריגה בנסיעתו. תוך הבריחה המהירה של האנשים באוטובוס הם ניהלו מרדף אחרי המחבל, ירו ופצעו אותו. אנחנו במאמצים לאתר נפגעים נוספים בזירה הקרובה ובתחום המחוז".