הותרו לפרסום שמות ההרוגים בתקרית הירי בהר דב: רב סרן יוחאי קלנגל, בן 25 מהר גילה, שהיה מפקד פלוגה בגדוד צבר בחטיבת גבעתי. הוא השאיר אחריו אשה בהריון וילדה בת שנה.



ההרוג הנוסף הוא סמל ראשון דור חיים ניני, בן 20 משתולים, לוחם בגדוד "צבר", שהיה נהגו של קלנגל. השניים הועלו בדרגה לאחר מותם.


 השניים נהרגו לאחר שטילי נ"ט נורו לעבר השיירה בה נסעו סמוך לגבול עם לבנון. מחבלי חיזבאללה ארבו לרכב סיור של צה"ל והצליחו לפגוע בו. הרכבים, מסוג איסוזו די מקס וגי'פ נוסף, לא היו ממוגנים.

רס"ן קלנגל היה אחד ממצטייני הרמטכ"ל ביום העצמאות האחרון.  אחיו אמר לתקשורת בביתו שבהר גילה: "קיבלנו בשורה קשה ומרה על נפילתו של אחינו יוחאי, או כמו שאנחנו קראנו לו, ג'וחא, היה בן אדם ענק, מלח הארץ קצין מוביל ולוחם. מעריך כל מי שיקח חלק במסע הלוויה".

נתן, חברו של יוחאי שלמד איתו בתיכון "דרך האבות" באפרת, אמר: "אני לא מאמין שהוא איננו. הוא היה ילד טוב, בחור זהב. יוחאי היה מצחיק חברותי וחברתי מאוד בנאדם עם הרבה מרץ ורבאק בעיניים. בחור כארז ממש". 

אחיו של דור אמר: "הוא לא פחד משום דבר. תמיד מחייך. בכל מצב הוא חייך". לימור אביזרד, בת דודתו של דור, אמרה: הוא היה מלך, גיבור ישראל. הוא עבר את מבצע "צוק איתן" בגבורה. כל פעם שהתקשרנו אליו, הוא תמיד אמר: 'אל תדאגו, הכל בסדר. קטן עלי'". 


רס"ן יוחאי קלנגל ז"ל בטקס מצטייני רמט"כל ביום העצמאות האחרון. צילום: דובר צה"ל

באירוע ישנם לפחות שבעה נפגעים נוספים במצב קל עד בינוני. חמישה פצועים פונו לבית החולים "זיו" בצפת -  ארבעה במצב קל ואחד במצב בינוני. הפצועים סובלים מפגיעות הדף, רסיסים ושברים. הם טופלו בחדר הטראומה ויישארו להשגחה. שני נפגעים נוספים פונו לבית החולים רמב"ם בחיפה. 

דקות לאחר הפגיעה ברכבים נורו טילי מרגמה לעבר כפר רג'ר, כשאחת המרגמות פגעה בבית בכפר, באירוע הזה אין נפגעים. ירי המרגמות לעבר החרמון והר דב נמשך דקות ארוכות הוסר החשש לחטיפה.