כתב אישום חמור הוגש היום (רביעי)  לבית הדין הצבאי נגד רופא גדודי, בדרגת סגן, בגין התנהגות שאינה הולמת ובעלת גוון מיני כלפי חייליו. כתב האישום מפרט שורת מעשים מגונים והטרדות מיניות הכוללות מגע, הערות מיניות וצילום החיילים בזמן שישנו. 



במקרה אחד מפורט כי הרופא נהג לחבק את חייליו כאשר היה פוגש בהם, באופן שגרם להם לאי נוחות. במקרה אחר נכתב בכתב האישום הוא נהג להעירם משינה בבוקר באמצעות ליטופים, ללטפם באופן דומה במהלך היום ואף לכנותם בכינויי חיבה כגון, "יפה שלי", "חמוד שלי" וכיוצא באלה.



בנוסף מתאר כתב האישום דפוס התנהגות שאינה הולמת בכך שהרופא נהג לנשק את החיילים בכל פעם שרצה להביע את תודתו על משימות שביצעו לאחר שהטיל אותן עליהם. 



"הציע להם לישון איתו כפיות" 


"הנאשם נהג לצלם את חייליו כשהם ישנים באמצעות מכשיר הטלפון הסלולארי שלו" נכתב בכתב האישום, "וכן להציע לחייליו לישון צמודים אליו במיטה בתנוחת כפיות". באחד המקרים מתואר בכתב האישום, כאשר הגיע הרופא להעיר את אחד מחייליו משינה, הפשיל את השמיכה בה היה מכוסה, עד למותניו עד שנגלה פלג גופו העליון של החייל, אז הרופא הניח את ראשו על חזהו של החייל ואף עיסה את כתפיו תוך שהוא מפציר בו להתעורר.
 
מהפרקליטות הצבאית נמסר כי "כתב האישום הוגש נוכח החריגה הברורה מאמות מידה מצופות מקצינים ומפקדים בצה"ל אשר באה לידי ביטוי בהתנהגותו המתוארת לעיל של הקצין".