חשש כבד לחייו של ישראלי בן 22 תושב באר שבע, לאחר שחברו דיווח היום (חמישי) כי השניים נתקעו בגלל פנצ'ר בכלי הרכב שלהם, באזור שבין קרית ארבע לכפר בית ענון ומאז נעלמו עקבותיו.

החבר סיפר כי השניים היו בחברון, ככל הנראה על מנת להתפלל במערת המכפלה, ובדרך חזרה משם הם נתקעו באזור העוין. החבר נמצא כעת בחקירת משטרה ובמקום דווח כי גלגל רזרבי נמצא ליד המכונית וכי הנעדר השאיר את הטלפון הנייד שלו ברכב, מה שמעלה כמה סימני שאלה.

כוחות גדולים של צבא נכנסו לתוך הכפרים ומבצעים סריקות בתוך הבתים באזור. גורם ביטחוני אמר כי "יש חשש כבד לחייו" של הצעיר והדגיש כי הכפר ענון הוא כפר עויין מאוד ונחשב למעוז של החמאס. הרמטכ"ל, רא"ל גדי איזנקוט ומ' פקמ"ז, אלוף רוני נומה קיימו הערכת מצב מיוחדת בעקבות האירוע.

תחילה, סיפר הצעיר כי הנעדר הלך להביא כלי עבודה להחליף את הגלגל ולא שב, והדבר אירע לפני שעות ספורות. כוחות משטרה וצבא סורקים את השטח ומחפשים אחר הנעדר. מבצע החיפושים כעת בעיצומו בשיתוךף כוחות צבא ומשטרה. בנוסף, נודע כי כוחות גדולים הוקפצו לגזרה ולוחמים נוספים שיצאו לחופשת החג - הוקפצו בחזרה לאזור, בעקבות אירוע החשש לחטיפה.

מקורות פלסטיניים דיווחו בהתאם על מחסומים ובדיקות קפדניות בחלחול, בית ענון ומחנה אל -ערוב, הסמוכים למקום שבו נעדר הישראלי.
 יוחאי דמרי, ראש מועצת הר חברון אמר בראיון לחדשות 2 כי "הצבא התפרץ לכל הגזרה, לצערי בנוהל שמוכר לנו מאירועים דומים. כל כניסה לכל כפר יש חסימות וחיפושים. אני מניח שנקבל תמונת מצב או הערכת מצב. לפי כמות הכוחות והכוחות המיוחדים שיש, אני מעריך שנקבל תמונה ואני בתפילה ובתקווה לבשורות טובות".

אבי מזרחי, אלוף במיל לשעבר אלוף פיקוד מרכז אמר לחדשות 2 כי "בהנחה שהאירוע הזה היה לא מתוכנן, שזו לא הייתה חטיפה מסוג הנערים, אז יש סיכוי טוב שהוא נמצא באזור, אפילו בתוך הכפר אבל עברו למעלה משעתיים כך שהכל יכול לקרות. אנחנו נגיע אליהם, הכל עניין של זמן, אני רק מקווה שנמצא אותו בחיים".