בהפרות סדר בעיסוויה הושלכו בקבוקי תבערה לכיוון בית החולים הדסה הר הצופים וציר מעלה אדומים הישן, לא נגרם נזק ולא היו נפגעים. כוחות משטרה ומג״ב הדפו את הפורעים ונכנסו פנימה לתוך השכונה במטרה למנוע סיכון אזרחים חפים מפשע. 



מחבל שהתקדם לעבר השוטרים עם בקבוק תבערה בוער נורה וזוהתה פגיעה ברגלו. מקומיים מילטו אותו וכעת כוחות רבים עורכים סריקות לאיתורו. לאחר מכן, במקרה דומה - צעיר נוסף זוהה ע״י לוחמי מג״ב עם בקבוק תבערה בידו בנסיון להשליכו לעברם. הלוחמים ירו לעברו וזיהו פגיעה ברגלו. החשוד נמלט והכוחות סגרו את השכונה ופועלים לאיתורו.
הפרות סדר בעיסאוויה


עוד הערב, דווח למוקד 100 של משטרת ירושלים על שמיעת יריות משכונת נוף ציון בבירה. אין נפגעים אך נמצא קליע במקום. כוחות משטרה במקום עורכים סריקות לבירור נסיבות האירוע.
מוקדם יותר היום, נפצע קל לוחם מג״ב בן 20 מזריקת אבנים לעברו בשער האריות שבירושלים; במהלך פיזור המתפללים מהמסגד בשועפט, נזרקה אבן לעבר הרכבת הקלה. אין נפגעים ולא נגרם נזק; צעירים ערבים ניסו לפרוץ את החסימה של המשטרה במעלה מוטה גור לכיוון שער השבטים בירושלים. השוטרים ולוחמי מג״ב הדפו אותם ומנעו כניסתם.
 
עוד ביממה האחרונה, נעצרו חמישה קטינים מתקוע הערבית בחשד שיידו אבנים על רכב ובו משפחה עם תינוקת, בפעילות של משטרת מרחב חברון וחטיבת עציון ולוחמי מג"ב. החשודים נחקרו בנקודת המשטרה עציון.
 
בני הזוג איתם ונעמה הנקין ז"ל הובאו למנוחות היום בבית העלמין בגבעת שאול בירושלים, מלווים באלפי בני אדם. אמש, חזרו הזוג וילדיהם במכוניתם מביקור אצל חברים באיתמר למגוריהם שבנריה. באזור בית פוריק, שנמצא בין איתמר לאלון מורה, נפתחה עליהם אש מירי חולף והם על פי דיווחים של כוחות ההצלה, נפצעו באורח אנוש ועברו החייאה, אך בסופו של דבר נאלצו להכריז על מותם. ברכב שהו ארבעת ילדיהם שהיו עדים לרצח הוריהם והם לא נפגעו בתקרית.