התפרעות של בני מיעוטים הבוקר (רביעי) בצומת בית סאחור, הסתיימה עם שני פצועים קל, ובמזל לא באסון גדול יותר.



תושבת תקוע דיווחה הבוקר (רביעי) כי נקלעה לחסם אבנים, אשר לווה בהתפרעות של ערבים באיזור. על פי הנהגת, המתפרעים רגמו את רכבה באבנים ופצעו אותה באורח קל.



היא נפגעה בפניה ובראשה, כאשר אחד המתפרעים במקום ניסה לפתוח את הדלת של הרכב שלה. הנהגת הצליחה להיחלץ מהמקום בסופו של דבר, וכאשר הגיעה אל שער היישוב, פונתה משם במצב קל לטיפול רפואי בירושלים. על פי טענותיה, היא הותקפה בבעיטות בכל חלקי גופה, בבית החולים שערי צדק בירושלים אישרו את טענותיה.



המתפרעים לא עצרו ותקפו כשישה רכבים נוספים, בתקיפה זאת נפצע עוד אזרח ישראלי באורח קל, גם הוא טופל ופונה להדסה עין כרם לטיפול רפואי.



"פתחו את הדלת והחלו להכות אותי"



הנהגת עצמה סיפרה לאחר האירוע: "נסעתי לכיוון ירושלים, הגעתי לאיזור בית סאחור, ראיתי משהו כמו 30 איש שיוצרים מחסום אנושי על הכביש. הבנתי שהם הולכים לזרוק עליי אבנים ממש גדולות, ראיתי שאחת מהן עומדת לפגוע בשמשה, התכופפתי וראיתי שהשמשה לא נשברה. 
"הם הקיפו את האוטו, זרקו לי אבנים מכל מיני מקומות, אחד פתח את הדלת התחיל לבעוט בי, לא יודעת איך הצלחתי, מישהו צעק חלאס, חלאס, נתתי רוורס, כמעט פגעתי במישהו, אז הם זזו. שמתי גז, התקשרתי למשטרה ודיווחתי. אמרו לי לעצור בצד, ולחכות עד שהם יגיעו, אמרתי להם שאני נוסעת חזרה ליישוב. הם פגעו בי בראש וגם ביד מהתפיסות. אני מרגישה שהיא נפוחה וזה ממש כואב". 
היא הצליחה להימלט, הגיעה לש.ג תקוע ופונתה באמבולנס לטיפול רפואי בירושלים. כביש תקוע- ירושלים סגור כעת לתנועה.

מוקדם יותר הבוקר, בפעילות יזומה של מג״ב בשכונת א-טור, אותרו על גג בית 15 בקבוקי תבערה מוכנים להשלכה. תפיסה זו מצטרפת לתפיסה נוספת של בקבוקי תבערה שנתפסו יום קודם על גג מסגד בא-טור. 
 
מפקד גדוד קדם במג״ב ירושלים, סנ״צ אביעד כתפי אמר לאחר התפיסה כי "מדובר בתפיסה חשובה של בקבוקי תבערה המסכנים את הלוחמים. אנו עדיין זוכרים את הפגיעה ברכב המבצעי בו הלוחמים נחלצו במקצועיות ונמנעה פגיעה קשה, כמו גם את הפגיעה באזרחים בציר 20 בבית חנינה. אנו נמשיך לפעול בעירנות ודריכות מבצעית מלאה גם מבצעית וגם מודיעינית במטרה להחזיר את השקט ולשמור על בטחון התושבים".