חשד לפיגוע דריסה בצומת המשטרה הבריטית, סמוך לעפרה.



רכב בעל לוחית זיהוי ישראלית הגיע הבוקר (רביעי) למחסום יזום של שוטרי סיור מתחנת בנימין על כביש 60 באזור "המשטרה הבריטית". שוטר הסיור סימן לרכב לעצור בצד לבדיקה שגרתית. הרכב האט, אך לאחר מספר מטרים האיץ שוב לעבר השוטרים ופגע באחד מהם, שנפצע קל ברגלו.



אחד השוטרים ירה לכיוון הרכב אך הרכב החשוד המשיך בנסיעה וכעבור כמה מאות מטרים נעצר בצד הדרך והנהג נמלט רגלית לכיוון הכפר סילוואד.



כוח משטרה וצבא פתחו בסריקות לאיתור נהג הרכב שברח ובמקביל הרכב החשוד נבדק. 



סיבת האירוע בשלב זה לא ברורה וכל כיווני החקירה נבדקים. גורם ביטחוני אמר: "עד שלא נתפוס את הנהג לא נדע אם מדובר באירוע על רקע פלילי או לאומני, אבל כרגע כיוון החקירה הוא לאומני". 



לפנות בוקר ניסתה פלסטינית בת 15, חמושה בסכינים לחדור ליישוב יצהר. המחבלת זוהתה, נורתה על ידי כוח צה"ל ונפצעה באורח בינוני.



המחבלת זוהתה כשהיא התקדמה לכיוון היישוב יצהר כשברשותה שני סכינים. היא הגיעה עד למרחק של עשרה מטרים מהציר ההיקפי של שכונת שלהבתיה ביצהר.



לאחר מרדף נתפסה הפלסטינית כ-300 מטרים מהיישוב. עם תפיסתה בוצע נוהל מעצר חשוד, במהלכו נפגעה המחבלת מירי בידה ומנפילה. היא טופלה על ידי הכוח שקפץ לנקודה, ניטרל אותה ומנע ממנה להגיע ליישוב.



אמש: פיגועים בחברון ובגוש עציון


כזכור, אמש נפצע חייל צה"ל באורח קל לאחר שנדקר ע"י שני מחבלים בחברון, בסמוך לבית השלום. הפצוע טופל במקום ופונה בהמשך לבית החולים. שני המחבלים שהיו במקום נורו וחוסלו.



שני פיגועים נוספים התרחשו אתמול, האחד מהם בחברון והשני בגוש עציון. כמו כן סוכל פיגוע נוסף שתכננה לבצע חולית טרור בדרום הארץ.



בשעות אחר הצהריים אתמול, חייל בן 20 ואזרח בן 21 נפצעו באורח קל בפיגוע דריסה שהתרחש בצומת גוש עציון. המחבל שביצע את הדריסה יצא מהרכב עם סכין, במטרה להמשיך ולפגוע בנמצאים במקום. הוא נוטרל במקום וחוסל.