געת צו הגיוס הראשון, הזימון ללשכת הגיוס, ההגעה לבקו"ם, האוטובוס שאוסף את המתגייסים הטריים – כל הדברים שאפיינו את הליך הגיוס לצה"ל כבר פינו את מקומם בשנים האחרונות להליך גיוס שבו רוב החיילים מתחיילים ביחידותיהם. מה שמשלים את הליך החיול הוא מוקד "מתגייסים לשירותך", שנמצא תחת ענף מיטב, ובו התהליך המסורבל והמורכב של הגיוס ושרשרת החיול הפך לאינטראקטיבי.
 
בעבר, מנהל הגיוס ולשכותיו היו אמונים על מימוש חוק שירות ביטחון תוך ביצוע תהליך המיון הראשוני והגיוס לשירות חובה בצה"ל. בקו"ם היה אמון על תהליך החיול לצה"ל ושיבוץ ומיצוי כוח האדם בשירות חובה. כיום ברוב המקרים חייל שמתגייס מגיע ליחידה עצמה ולא לבקו"ם, למעט תפקידים בודדים בצה"ל שבהם עדיין מתחיילים בבקו"ם.
 
אל מול הקדמה הטכנולוגית והקצב המהיר של העידן הדיגיטלי, בצה"ל הבינו בשנים האחרונות שנדרש שינוי נוסף באופן הקליטה של המתגייסים. לצורך כך הוקם גם המוקד "מתגייסים לשירותך", שמקבל בכל יום עשרות אלפי פניות של מיועדים לשירות ושל הורים מודאגים. המוקד מאפשר טיפול מהיר ויסודי בשלל הפניות. המוקד נולד כדי לתת מענה שבעבר לשכת הגיוס הייתה נותנת – תשובות לשאלות, הגשת בקשות מיוחדות ומסמכים ועוד.
 

"אנחנו מבינים את הקדמה ואנחנו כבר שם", אומר גורם במיטב. "העולם היום מתנהל ברשת, בפייסבוק ובוואטסאפים ואנחנו הבנו את זה כשראינו את הפקס יתום בצד. גם בהיבט של שירות לקוחות, הלכנו ולמדנו מהחברות הגדולות. יש לנו פה עשרות עמדות ואנחנו עובדים תוך כדי מדידת זמני ההמתנה ואיכות השיחות. כל השיחות מוקלטות ונבדקות על ידי המפקדים. איכות המענה מאוד חשובה לנו. מחר יבוא מועמד לשירות ביטחון או הורה ויגיד לנו: 'אבל הנציגה אמרה לי, הבטיחה לי והטעתה אותי'. כיום אני יכול לחזור לשיחה, להאזין ולבדוק, ואם נגלה שמשהו הובטח - אנחנו נדאג לקיים. לצד זה, אנחנו עדיין ממליצים למי שרוצה לקבל מידע מהיר ומדויק - לפנות אלינו באמצעות עמוד הפייסבוק". 
 
הפייסבוק של המוקד "מתגייסים לשירותך" מוריד לחץ אדיר ממוקדי השירות. אם בעבר נהגו המתגייסים לעבור בדרך לבקו"ם בחלון קבלת הקהל בלשכת הגיוס המחוזית, כיום מהווה הפייסבוק "חלון וירטואלי" יעיל שמנסה להעניק לחייל שירות טוב יותר. לטענת גורם במיטב, השלב הבא הוא קבוצת וואטסאפ גדולה שבה בעלי מקצוע מענף מיטב יקבלו שאלות בכל שעות היממה ויענו עליהן באופן מיידי.