כחלק מפעולות סיכול טרור, מודיעין מדויק הוביל הלילה (שלישי)  את כוחות הביטחון למפעל מיזרונים בחברון, שם נמצא סליק גדול של אמצעי לחימה.

בפעילות משותפת של גדוד "שועלי הנגב" מבית הספר למקצועות החי"ר (ביסל"ח) ושוטרי מחוז ש"י, נמצא בתוך מפעל המזרונים נשקים מאולתרים שיועדו לשימור בפיגועים על צירים, מחסניות וכדורים. בנוסף הלילה פעלו כוחות צה"ל והמנהל האזרחי למיפוי הנדסי של בתי מחבלים לקראת הריסתם.

במהלך הלילה פעלו כוחות מגדוד "רם" וכוחות הנדסה של חטיבת "עציון" בשיתוף עם המנהל האזרחי למיפוי הנדסי של בית המחבל מצעב ע'נימאת שדקר ופצע חייל צה"ל במהלך פעילות מבצעית בסמוך לגדר הביטחון מדרום למעבר הל"ה, ב- 23 באוקטובר. בית נוסף שמופה הלילה לקראת הריסה הוא ביתו של המחבלת למא מונזר חאפז בכרי, אשר ביצעה את ניסיון הדקירה לפני יומיים, סמוך לגבעת אבות. את מיפוי ביתה ביצעו כוחות מגדוד "שועלי הנגב" מביסל"ח וכוחות הנדסה מחטיבת "יהודה" בשיתוף עם המנהל האזרחי. 
 
במהלך הלילה עצרו כוחות צה"ל ולוחמי מג"ב באיו"ש 15 מבוקשים. 8 מהמבוקשים שנעצרו חשודים במעורבות בפעילות טרור עממי ובהפרות סדר אלימות לעבר אזרחים וכוחות הביטחון. חלקם הגדול פעילי ארגון הטרור חמאס. המבוקשים הועברו לחקירת השב"כ.