היום בשעה 14:00 הגיעו שלושה שוטרים לביתו של שלמה בשן ושלי, על מנת "להזהיר" אותו בגלל פוסט שפרסם בפייסבוק. בפוסט כתב שלמה כי הוא כואב את כאבם של הנערים המעונים בחדרי החקירות של השב"כ, והוא מתכוון להגיע להפגנה במוצ"ש מול מקום חקירתם, ואם יוכל - יפרוץ פנימה וישחרר אותם מידי שוביהם.



וכך כתב בעלי: "אני לא אתן לסיפור הזה לעבור מתחת לרדאר שלי. במוצאי השבת הקרובה (אם לא ישוחררו עד אז הילדים) אסע למתקן מרתפי החקירות של השב"כ שבו כלוא הילד. אעמוד מול בניין השב"כ ואנסה לפרוץ אליו פיזית, אולי גם בכוח, כדי לשחרר את הילד הזה מידי החוקרים. זה מה שהייתי עושה אילו הוא היה הילד שלי. אני מניח שאיעצר, אבל את חובתי אני עושה. אם יצטרפו אלי אלפים, זה יכול לחזק את המאבק, לפחות על התודעה. אתם יכולים לשתף, להצטרף אלי, לגנות אותי או להתעלם. רק אל תגיבו כאן, בבקשה. כי כיוצא גוש קטיף אני יכול לספר לכם שמיד אחרי הכאב הפרטי מגיע הכאב של הציניות, האדישות וחוסר הסולידריות בחברה שלנו. נפשי אינה מוצאת מנוחה. באהבת ישראל, שלמה בשן, נווה דקלים - תקוע 2015".



בתגובה אמר בעלי כי הוא מזהיר את אנשי הביטחון, ומבקש מהם שאם הוא עשה מעשה פלילי -שיעצרו אותו, ואם לא והם מטריחים עצמם לבוא לבית של מישהו בגלל סטטוס בפייסבוק, שיבדקו את עצמם. "בן אדם שכותב לך "כואב לי, אני מרגיש" אתה בא ומזהיר אותו? מה זה צריך להיות? זה פלילי? אתה לא יכול להזהיר אותו על זה. מה זה צריך להיות?!" טען שלמה.



זוהי עלית מדרגה במפלס החרדה שמביעה המשטרה כלפי התבטאויות נגד פעולת השב"כ. בימים האחרונים שב ופרסם השב"כ תגובות נגד הטענות כי נעשים מעשים איומים ולא לגיטימיים בחקירת עצורי פרשת דומא. בתגובות הוא אינו מזים את החשדות כי אכן מענים את הנחקרים, אלא טוען כי כל פעולותיו נעשות על פי חוק.



יתכן וביקור הבית שנערך לנו נעשה על מנת להפחיד, בעקיפין, אותי, כותבת ידיעה זו, בשל קשרי עם נוער הגבעות.



שלמה אמר כי "הוא מכבד את כוחות הביטחון על כל פועלם למען המדינה, אבל לא יתכן שבמדינה דמוקרטית יבואו לבית של מישהו ויפחידו אותו לבל יביע את דעתו".



תגובת משטרת ישראל: "בימים האלה בהם הרשתות החברתיות הופכות לזירה עיקרית בהסתה וכגורם מתסיס בחברה נוקטת משטרת ישראל בפעילות מניעה טרם הוצאת הכתוב אל הפועל. באירוע המדובר כתב אזרח בפייסבוק את דעתו אך ברגע שהוא מאיים כי יפעל בכוח פיזי כנגד רשויות אכיפת החוק בנוסח מאיים ופוגעני מחובת המשטרה להזהיר את אותו אדם לבל יעשה זאת".



ארגון חוננו, המייצג את הנחקרים: "כאשר נערים יהודים מעונים במרתפי השב"כ, משטר ההפחדה והאיומים עלול להגיע לכל אדם. אם יש מי שטרם התעורר בעקבות העינויים של "נערי הגבעות", אולי איומים והפחדות כנגד אנשי ה"מיינסטרים" בגוש עציון שהעזו לפרסם מחאה בפייסבוק, יסייעו לו להבין את חומרת המצב והצורך לעצור את ההידרדרות הזו".