שני פעילים של הפלג הצפוני של התנועה האסלאמית, נעצרו היום (שלישי) ברהט ע"י חוקרי משטרת ישראל, בחשד שעלו לשידור ברדיו פיראטי והפיצו תכנים המזוהים עם הארגון. כיוון שהפלג הצפוני של התנועה הוצא מחוץ לחוק, הפצת תכנים המזוהים עמה איננה חוקית. השניים נעצרו לאחר חקירה סמויה של בלשי משטרת ישראל, במסגרתה פשטו על אולפני הרדיו הפיראטי ברהט. החשודים הועברו לחקירה ביחידה המרכזית של משטרת ישראל בבאר שבע ויובאו מחר להארכת מעצרם.



בתום החקירה הסמויה פשטו אמש בלשי משטרת ישראל על אולפני הרדיו הפיראטי ברהט ועצרו שדר רדיו תושב רהט, בשנות ה -20 לחייו, בחשד לשידורי רדיו פיראטיים ולהתאגדות בלתי חוקית. מעצרו של השדר החשוד הוארך עד ליום שישי. החקירה הסמויה שקדמה לפשיטה, העלתה ראיות לכך שהשדר פעיל שידורי רדיו פיראטיים וכן שידר תכנים של הארגון. במהלך המעצר בוצע חיפוש במקום והוחרם משדר וציוד המשמש לשידורי רדיו בלתי חוקיים.



השר לביטחון פנים גלעד ארדן התייחס למעצר ברהט ואמר כי "המשטרה תמשיך ותפעל כל העת כדי לתרגם את ההחלטה להוציא את התנועה האסלאמית מחוץ לחוק למעשים בשטח. בראש סדר העדיפויות עומד המאבק בהסתה של גורמי התנועה האסלאמית, שגורמת לצעירים פלסטינים לצאת ולבצע מעשי טרור". 

עוד אמר ארדן כי "כל גורם הפועל בשטח וכולל מרכיבים המזוהים עם התנועה האסלאמית, בין אם היה קיים בעבר או בין אם הוקם לאחר ההכרזה על עליה כעל התאחדות בלתי מותרת - פעילותו תיבחן משפטית כל העת ותתבצע אכיפה כנגדו במידת הצורך" .