הרצל וזהבה, הוריו של סמל ראשון אורון שאול ז"ל, נפגשו זה יום הזיכרון השני עם ראש הממשלה בנימין נתניהו בלשכתו שבירושלים. שאול ז"ל, לוחם גולני שנפל במהלך צוק איתן ומוגדר כחייל צה"ל שמקום קבורתו לא ידוע. גם השנה, הוריו לא קיבלו מידע חדש או כל סימן אחר הנוגע לבנם. מחר, ערב יום הזיכרון, להוריו של שאול לא יהיה קבר לקונן עליו. 



מהמשפחה ציינו הערב בשיחה עם "מעריב-אונליין" כי "בעניינו של אורון לצערנו אין כל חדש". במשפחה הדגישו כי הקשר בינם לבין גורמי הצבא ומשרד ראש הממשלה אומנם נשמר, אבל גם בשיחה שפרטים ממנה ותוכנה נשמרים בקפדנות, לא התקבל מידע חדש השופך אור על גורלו של החייל.



לקראת אירועי ערב יום הזיכרון שיתקיימו מחר, נרשמת יוזמה מבורכת בקרב תלמידי כיתות י"ב מבית הספר אמי"ת בחצור. התלמידים יצעדו מחר כ-20 קילומטרים במסע רגלי על שביל ישראל בסימן "זוכרים ומחכים לאורון שאול". המארגנים ציינו כי "המטרה היא לחבק, להזדהות ולחזק את משפחת שאול בערב יום הזיכרון. כיוון שאין קבר, המפגש יתקיים בגלעד המנציח את שמו של אורון".



ביום הזיכרון עצמו, שיתקיים ביום רביעי הקרוב, יעלו בני משפחתו של אורון עם חבריו לקיום טקס קצר ומרגש, והם יעמדו דום בצפירה מול גלעד האבן לזכרו של אורון ביישוב פוריה עילית. המארגנים הוסיפו: "זה האופן בו נאלצת משפחת שאול ביום הזיכרון לעלות לגלעד האבנים להתייחד בזיכרון ובתפילה להשבתו של אורון הביתה לישראל".



אורון שאול ז"ל. צילום:באדיבות המשפחה