סערת הרב הצבאי החדש לא פסחה גם על תוכניתו של גבי גזית ב"רדיו ללא הפסקה 103FM". השדרן התייחס לפרשה במסגרת פינתו הקבועה, יום בדקה, וזעם על המינוי הצפוי. כזכור, הרב הצבאי התבטא בעבר שמותר לאנוס גויות של נשות האויב בעת מלחמה. 

"לרגע חשבתי שחום יולי אוגוסט יביא איתו איזו אתנחתא מהשטויות, מהדברים המקוממים, איזה אי קטן של שפיות קיץ, שנוכל ללכת לים בראש ריק. אפילו הפרומו של מירי רגב לאייל גולן איכשהו עבר את מחלקת הטמטום במוח ושרד אותה. עד שהגיע הסיפור של הרב הצבאי החדש והחזיר אותנו בעל כורחנו לאזור החלציים. אז יש לצה"ל רב ראשי חדש. כבר עניין מטריד. למה צה"ל בכלל צריך רב צבאי? אבל לזה נגיע בפעם אחרת". 

"עכשיו צריך לשאול למה צה"ל צריך רב צבאי שחושב שלא צריך בכלל לגייס נשים לצה"ל מחמת צניעות, וגם חושב שאסור להזמין נשים לשיר בטקסים, כדי לשוות לאירוע אופי מכובד. כאילו גברים באשר הם תמיד יהיו מכובדים. והוא מקנח בפסק הלכה מדהים, שהולך הרבה מעבר לדיני השבטים הפראיים באפריקה ויערות הגשם של ברזיל, שגם הם כבר מתחילים להיות יותר נאורים מכבוד הרב".




 

הנה הניסוח המדויק מבית המדרש המטורלל של אייל קרים. כחלק מהשמירה על כושר הלחימה של הצבא ועל רוחם של החיילים, ניתן לפרוץ את גדרות הצניעות ולספק את ייצר הרע, באמצעות משכב עם גויות טובות מראה, בניגוד לרצונן, מתוך התחשבות בקשיי הלוחמים ולמען הצלחת הכלל. תורת ישראל מקפידה מאוד על שמירת המוסר בעת מלחמה. לצבא יהודי אסור לעקור עצי פרי של האויב הכבוש, אסור לחסום מקורות מים לאוכלוסיה, אסור לנתק דרכי מילוט כדי שהנכבשים יוכלו לברוח. כל אלה איסורים חשובים, אבל יש היתר אחד מפוקפק. מותר, ולא רק על פי הרב החדש, לאנוס נשים גויות טובות מראה.

אחרי שצללתי להלכות הרלוונטיות, אני יכול הוסיף על זה, שמותר לאנוס רק אישה אחת מכל עיר שכבשת, אבל אם כבשת עשר ערים, מותר כמובן לאנוס עשר נשים. האונס, אגב, לא יכול להתבצע כל יום, אלא אחת לשלושה חודשים. איזה באסה. כן זו ההלכה הליברלית שלנו. הרב קרים אולי היה מפקד סיירת צנחנים, אבל במוח הוא לא יותר טוב מכל האנסים שיושבים עכשיו בכלא, לא יותר טוב מכל המטרידנים המיניים. קצב לידו הוא שה תמים, כי נראה לי שאפילו קצב לא היה שוכב עם כנענית, יבוסית או אדומית, אם היה חייל בצבא יהושע.

רק שיש בעיה. כי אחרי שחייל יהודי אונס גויה עליו להביאה לביתו, לגיירה ולהתחתן איתה, ואז משרד הפנים יגיד רגע, אתה מתחתן עם פלשתינית? בקיצור, סיפור מורכב. ואני רק רוצה להציע לרב הראשי החדש להשמיע את המנון האונס של הגויות, "צאנה צאנה", שתזמורת צה"ל ומקהלת הרבנות הראשית יבצעו בשטח, עת שהחיילים היהודיים ישגלו את הגויות.