אחרי שבוע של מנוחה והחלמה, מחר ייצא הרמטכ״ל רא״ל גדי איזנקוט מביתו ללשכתו בבסיס הקריה בתל אביב. במהלך השבוע עבר הרמטכ״ל סדרה של בדיקות והצוות הרפואי שהעניק לו חופשת מחלה עד יום ראשון הבא אישר לאיזנקוט לחזור לשגרה. במצבו הרפואי מעודכנים גם קצינים בכירים בחיל הרפואה.

אחת הסיבות לכך שהרמטכ״ל החליט לחזור לעבודתו היא בין היתר הפינוי בעמונה. לאחר שצה״ל קיבל היום פקודה מהדרג המדיני להתחיל בפקודת הפינוי, רוצה הרצטכ״ל להיות בלשכתו במידה והפינוי יהפוך למבצע צבאי רגיש מאוד. החל ממחר בשעה 8:00 יסיים את תפקידו כרמטכ״ל בפועל האלוף יאיר גולן, סגן הרמטכ״ל שהחליף את איזנקוט במהלך השבוע האחרון.

כזכור בשבוע שעבר הודיע דובר צה״ל כי הרמטכ״ל נאלץ להתאשפז לצורך הליך פרוצדורלי רפואי בבית החולים בלינסון. אחרי הכנות לניתוח והכנות לאבטחה כבדה בבית החולים, נכנס הרמטכ״ל לניתוח ועבר אותו בהצלחה. השמועות בארץ התחלקו בין סרטן לבין אירוע לבבי והרמטכ״ל, שתחילה ביקש לשמור על צנעתו אישר את פרסום הנסיבות המקוריות - הוצאת הגידול הסרטני מהערמונית שלו. 

במהלך אשפוזו קיבל הרמטכ״ל איזנקוט את הבשורה לפיה שר הביטחון וראש הממשלה החליטו להאריך את כהונתו בשנה נוספת. הודעה חריגה ביחס לכך שהרמטכ״ל יכנס רק בעוד חודש לשנתו השלישית.